Potem, ko je pred časom napovedal novo Corso GSi, je Opel zdaj razkril tudi, kateri motor se bo skrival pod njenim motornim pokrovom.
Kot smo pravilno napovedali, gre za 1,4-litrski turbobencinski motor z močjo 150 'konjev' in navorom 220 njutonmetrov, ki ni le hiter, saj do 100 kilometrov na uro pospeši v 8,9 sekunde, ampak tudi elastičen vse do največje hitrosti207 kilometrov na uro. Corsa GSi namreč v peti prestavi sicer šeststopenjskega menjalnika za pospešek od 80 do 120 kilometrov na uro potrebuje le 9,9 sekunde.
Kot pravijo pri Oplu, so njihovi inženirji odzivnost turbobencinskega motorja uglasili predvsem za zabavne vožnje po ovinkastih podeželskih cestah, zato največji navor razvija v območju od 3.000 do 4.500 vrtljajev in največ od sebe da predvsem v drugi in tretji prestavi šeststopenjskega menjalnika s kratkimi prestavnimi razmerji. K športnemu občutku pripomorejo tudi šasija, ki so jo zasnovali v oddelku OPC, športne zavore z rdečimi čeljustmi in oprijemljive gume dimenzije 215/40 R18.