V Sloveniji se je začela prodaja Jeepa Avengerja, ki je pomemben model za Jeep in obenem zanimiva popestritev ponudbe električnih avtomobilov.
Novi Jeep Avenger je prikupen avto, ki je pri Jeepu še nekoliko razširil vratnici ponudbe in jo občutno okrepil. Je namreč najmanjši Jeep doslej (zanimivo - z izjemo izvirnega Jeepa, Willysa, ki je bil izrazito utilitarno vozilo) in prvi Jeep z električnim pogonom.
Dolg je 4084 milimetrov, širok 1776, visok 1528, obenem pa ima s 380 litri večji prtljažnik od večjega Renegada. Avenger je v živo simpatičen in Jeepovsko robusten mali avto z nekaterimi prepoznavnimi potezami - sedmimi režami spredaj, žarometi po vzoru Cherokeeja iz 80. let, pa seveda trapezoidne blatnike in luči s simbolom vojaških "jerrycan" posod za gorivo.
Tudi notranjost je za ta segment avtomobila prostorna in prijetna, z veliko odlagalnih površin in zaslonom infozabavnega sistema v izmeri 10,25 palca - prvič z vmesnikom v slovenskem jeziku. Ostaja tudi precej uporabnih fizičnih stikal za upravljanje klime, pa potem je tukaj tudi možnost upravljanja polnjenja in drugih osnovnih funkcij prek aplikacije.
Stellantisova tehnična osnova e-CMP2 omogoča tako bencinski in hibridni kot električni pogon, kar so pri Jeepu izkoristili. Prihajajo torej tudi različice s termičnimi motorji, na začetku pa bo v Sloveniji naprodaj električna različica s 115 kW (156 KM) moči in pogonom na sprednji par koles. V načrtih so tudi štirikolesno gnane različice in Avenger je dobil nekaj Jeepovih genov v obliki visoke oddaljenosti od tal (20 cm) z nadstandardno zaščito vitalnih delov. Ima tudi Jeepov Selec-Terrain sistem s programi za vožnjo po blatu, snegu in pesku. Tehta natanko 1500 kilogramov.
Novo generacijo baterije z boljšo energijsko gostoto in uporabno kapaciteto 50 kWh je na enosmernem toku teoretično mogoče polniti s 100 kW moči. To pomeni 24 minut od 20 do 80 odstotkov napolnjenosti. Kombinirana poraba po WLTP znaša 15,3, kar pomeni 404 kilometre dosega, pri uvozniku pa obljubljajo, da je ta tudi v praksi precej blizu.
Preberite tudi: Zakaj najmanjši avtomobili zapuščajo trg?
Cena? Za vstopni nivo opreme Longitude znaša 37.490 evrov, pri čemer kupcu pripada še bon v višini 1.000 evrov za polnilnico, ki ga lahko odštejejo tudi pri vrednosti vozila. Pri financiranju nudijo potem še popust v višini 1.500 evrov. Avenger je sicer precej pozornosti požel še pred prihodom na naš trg, med drugim je osvojil tudi naslov evropskega avtomobila leta.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del