Ko v Stuttgartu zmaga Ferrari - znani so dobitniki nazivov mednarodni motor leta 2017!

Britanska revija Automotive Testing Technology International je tudi letos na največjem mednarodnem sejmu avtomobilskih tehnologij in dobaviteljev v Stuttgartu proglasila letošnje dobitnike naslovov Mednarodni motor leta 2017.

21. 6. 2017

Dobitnike izbere 58 avtomobilističnih novinarjev iz 31 držav z vsega sveta, med katerimi je tudi član redakcije Avto magazina Tomaž Porekar. V izbiri, ki poteka v dveh krogih, najprej s seznama več kot 150 motorjev, že znanih, a tudi novih, po različnih kategorijah izberejo tiste, ki so člane žirije najbolj prepričali. Nato pa v drugem krogu izmed vseh zmagovalcev kategorij izberejo še mednarodni motor leta.

Finale med Ferarrijem in Porschejem

Letos je ta naziv dobil novi Ferrarijev motor, ki so ga prvič predstavili v modelu 488 GTB. Bil je bil tudi eden od dveh motorjev, ki je zmagal v dveh kategorijah, ob njem je to uspelo še elektromotorju iz Teslinih modelov S in X. Tekma za zmago se je odvijala med dvema motorjema, že omenjenim Ferrarijevim in novim Porschejevim šestvaljnim turbo bokserjem iz modela 911. Temu je do zmage zmanjkalo le 35 točk. Ferrariju je tako uspelo ubraniti naslov, ki so ga prvič pridobili že lani. V letih prej je naslov leta 2015 osvojil BMW s svojim hibridnim trivaljnikom iz i8, kar tri leta (od 2012 do2014) pa je naslov motorja leta imel Fordov 999-kubični turbo trivaljnik.

Razvoj v smeri turbov

"Še vedno lahko najdemo kar nekaj motorjev, ki zrak sesajo na običajen način, ampak novi Ferrarijev 3,9-litrski osemvaljnik z dvojnim turbom nakazuje, kam bo šla smer razvoja pri zmogljivih motorjih. Italijanska novost je pometla s tekmeci, novi Ferrarijev motor v 488 je tako močan, da moraš  prilagoditi vsa svoja čutila, ko si prvič privoščiš polni plin," je o novosti zapisal Natan Tazellar, novinar nizozemske revije Autovisie.

Letošnji dobitniki pa so:

  • Nov motor: Honda NSX - 3,5 litra biturbo V6 električni bencinski hibrid
  • Zeleni motor: Tesla Model S in Model X – elektromotor
  • Najbolj zmogljiv motor: Ferrari 488 GTB/Spider - 3,9 litra dvojni turbo
  • Elektromotor: Tesla Model S in Model X – elektromotor
  • Motor do 1 litra delovne prostornine: Ford – 999 kubičnih centimetrov, turbobencinski trivaljnik
  • Motor do 1,4 litra delovne prostornine: PSA – 1,2 litra, turbobencinski trivaljnik
  • Motor do 1,8 litra delovne prostornine: BMW i8 - 1,5 litra, električni turbobencinski trivaljnik hibrid
  • Motor do 2,0 litra delovne prostornine: Porsche 718 (Boxer in Cayman), 2 litra, turbobencinski bokser štirivaljnik
  • Motor do 2,5 litra delovne prostornine: Audi RS 3/TT RS - 2,5 litra, turbobencinski petvaljnik
  • Motor do 3,0 litre delovne prostornine: Porsche 911, 3 litre, turbobencinski bokser šestvaljnik
  • Motor do 4,0 litre delovne prostornine: Ferrari 488 GTB/Spider - 3,9 litra dvojni turbo
  • Motor nad 4,0 litre delovne prostornine: Ferrari F12 – 6,3 litra V1
  • Mednarodni motor leta 2017: Ferrari 488 GTB/Spider - 3,9 litra dvojni turbo

Več o izbiri najdete na domači spletni strani Engine of the Year.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri