Znova navzgor

9. 3. 2009
Deli

Pri Citroënu so odločeni, da je zdaj pravi čas, da začnejo znova. Zato so stari logo vrgli stran, se odločili za novo podobo svojih prodajaln, in kar je še največje presenečenje, začeli uporabljati nove oznake avtomobilov.

Logo in zunanjost prodajaln sta sicer prilagojena sodobnim merilom, vendar pa so ohranili rdečo nit svojega imidža. Njihov logo (dve puščici ali pa bumeranga, karkoli že vidite v tem znaku) še vedno kaže navzgor in napredovanje je bilo vsekakor temeljna misel tudi Citroënovih strategov, ko so nadgrajevali znak.

A pojavlja se vprašanje, ali je pametno, da v času gospodarske krize pritiskajo na prodajalce, naj obnovijo svoje salone, predvsem pa da naj se odločijo za povsem novo poimenovanje svojih avtomobilov. Poleg obstoječih vozil bodo na ceste kmalu zapeljali tudi novi, bolj prestižni Citroëni z oznakami DS.

A DS ni obujanje legendarnega modela, ki je v petdesetih letih prejšnjega tisočletja navduševal po drugi svetovni vojni obubožane ljubitelje avtomobilov, temveč pomeni Different Spirit. Po slovensko bi mu lahko rekli drugačna duša, spremenjen duh ali drug pogled.

Konceptni DS3 je prvi, ki smo ga lahko videli v novi obleki. Delni naslednik C3 (pravi C3 nove generacije tudi pride) bo predstavljen šele prihodnje leto, zato podrobnejših podatkov še nimamo, lahko pa smo prepričani, da bo večino osnovne tehnike podedoval po C3 oziroma delil s (prihodnjim) Peugeotom 207.

Koncept DS3 Inside, kot se 'kurjava' imenuje, je predstavljen v Ženevi. Podatkov, ali je to osnova za prihodnji Loebov dirkalnik (S2000, S2000+ ali WRC), še ni, se bo pa Citroën Sport preimenoval v Citroëna Racing. (AM)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja