Zvezda salona v Detroitu je Ford GT

Ford je s predstavitvijo novega GT prav gotovo zmešal štrene pri Hondi, saj je GT požel več pozornosti kot NSX. Ali je to upravičeno ne vemo, lahko pa povemo, da ga poganja prisilno polnjeni motor V6 Ecoboost z več kot 600 'konji'.

13. 1. 2015

Čeprav ga bodo začeli izdelovati šele leta 2016, je z aerodinamično všečno obleko iz ogljikovih vlaken ter aluminija, sredinsko nameščenim motorjem in zadnjim pogonom požel veliko simpatij.

Kot se za superšportnika spodobi je tudi mehanika vrhunska, saj ga poganja 3,5-litrski motor V6 Ecoboost s tehnologijo twinturbo, za prenos na zadnji kolesi pa skrbi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik.

Pri Fordu so še skopi s podatki, vendar pravijo, da ima več kot 600 'konjev', za odlično lego na cesti pa bo poskrbeli tudi aktivni zadnji spojler, 20-palčna aluminijasta platišča z gumami Michelin Pilot Super Sport Cup 2 ter keramične zavore, ki so skupno delo z italijanskim podjetjem Brembo.