Po tem, ko je Slovenija pred leti med prvimi stopila na pot e-mobilnosti, se je zdelo, da bomo na tem področju orali ledino. Ne nazadnje so se že zelo kmalu pojavili različni inovatorji s povsem novimi rešitvami na področju elektro mobilnosti, kot prva država na svetu pa je Slovenija začela svoje avtoceste opremljati z električnimi polnilnicami. Po dobrem začetku pa so se aktivnosti na tem področju na državni ravni hitro ustavile. Kljub temu so še vedno aktivna nekatera podjetja, zaradi katerih gre razvoj e-mobilnosti tudi v Sloveniji še vedno naprej.
Prvo izmed podjetij, ki so že v preteklosti posredno in neposredno, predvsem z vzpostavljanjem pametnega električnega omrežja, prispevala k razvoju e-mobilnosti, je sistemski operater ELES. Podjetje še vedno pomaga pri razvoju električne mobilnosti, predvsem s spodbujanjem uporabe in širitve pametnih električnih polnilnic, hkrati pa s svetovanjem pomagajo širiti znanje in spodbujajo k pametni rabi električnih avtomobilov. ELES je na 5. konferenci e-Mobilnost tudi prepoznal ustreznega strateškega partnerja in prevzel mesto generalnega pokrovitelja.
Čeprav ga v prvi meri povezujemo z nafto in distribucijo naftnih derivatov, je na področju e-mobilnosti prav tako dejaven OMV. Avstrijska družba se namreč zaveda, da bo treba opustiti uporabo naftnih derivatov, kolikor hitro bo to mogoče, in se nato preusmeriti na alternativna goriva. Pri tem niso osredotočeni le na elektriko, ampak tudi različne vrste plina, od zemeljskega do naftnega ter ne nazadnje vodika, s čimer bi izpolnili tako potrebe lahkega lokalnega transporta kot tudi transporta težkih vozil na dolge proge. Dobra novica je, da OMV e-mobilnost podpira tudi na slovenskem trgu – družba OMV je eden od največjih pokroviteljev dogodka.
Na področju e-mobilnosti so dejavni tudi posamezniki v Sloveniji, med njimi predvsem mag. Alenka Bratušek in Igor Šoltes, dva izmed včerajšnjih udeležencev 5. konference e-Mobilnost v Ljubljani. Nekdanja premierka, zdaj pa ministrica za infrastrukturo, je bila namreč ena izmed pobudnic za postavitev že omenjenih električnih polnilnic in pa Igor Šoltes, evropski poslanec skupine Zelenih in eden najglasnejših zagovornikov omejitev izpustov vozil z motorji z notranjim zgorevanjem.
Da je v Sloveniji viden napredek na področju e-mobilnosti, so zaslužne tudi občine. Ne nazadnje je Mestna občina Ljubljana, kot je na včerajšnji konferenci poudaril njen podžupan Dejan Crnek, že pred leti zaprla mestno središče in začela uporabljati električno vozilo za prevoz ljudi Kavalir. Tovrsten napredek pa je mogoče v prihodnosti, ob morebitni izvolitvi Matjaža Rakovca za novega župana, pričakovati tudi v Kranju.
Omenjena konferenca sicer že peto leto zapored poteka v sodelovanju dveh velikih zagovornikov e-mobilnosti v Sloveniji, direktorja družbe E-mobility Primoža Lemeža in Tomaža Drozga, direktorja založniške hiše Adria Media Ljubljana, pod streho katere domuje ena izmed prvih revij, namenjenih e-mobilnosti na svetu, Plugin magazine.
Ker pa Slovenija na področju razvoja e-mobilnosti zaostaja za številnimi državami v Evropi, bo v prihodnje zaostanek najlažje nadoknaditi z njihovo pomočjo. Na tem področju bo Sloveniji v prihodnje pomagala Nizozemska, država z enim od največjih deležev elektrificiranih avtomobilov v Evropi, ki namerava že do leta 2030 prepovedati avtomobile z notranjim zgorevanjem. Eden izmed častnih govorcev konference je bil ne nazadnje Bart Twaalfhoven, veleposlanik Kraljevine Nizozemske.