Honda pripravlja hibridni CR-V - in napoveduje modelno prenovo
Honda je za avtomobilski salon v Frankfurtu pripravila prototip hibridne različice športnega terenca CR-V Hybrid, ki so mu namenili tudi sveže oblikovne spremembe, s katerimi napovedujejo tudi oblikovne lastnosti drugih različic Honde CR-V.
Novi CR-V je postal v vse smeri večji od predhodnika. A-stebrička sta tanjša, zato je pogled naprej bolj nemoten, pod blatniki pa se skrivajo tudi večja kolesa.
Pri predstavljenem prototipu je pomemben predvsem hibridni pogon i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive). Gre za kombinacijo elektromotorja, 2-litrskega bencinskega motorja i-VTEC z Atkinsonovim ciklusom in ločenega električnega generatorskega motorja. Hibridni sklop nima tradicionalnega menjalnika, ampak le prenos s fiksno stopnjo, ki tvori neposredno povezavo med gibljivimi deli in gladke prenose navora med komponentamćmi. Pogonski sklop sam določa optimalno razporejanje moči, zato vozniku niso dali običajnih možnosti izbire med električnim, hibridnim ali pogonom na bencinski motor.
Nova Honda CR-V, ki na ceste zapelje enkrat prihodnje leto, bo sicer na voljo tudi z 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali menjalnikom CVT. Dizelskega motorja predvidoma ne bo.