Že v začetku lanskega leta sta namreč Tesla in Fiat Chrysler Automobiles (FCA) sklenila dogovor, da lahko FCA v svojo floto za izračunavanje izpustov CO2 všteje Tesline izdelke, prodane v Evropi, in na ta način prepreči plačilo visokih milijonskih kazni. Te bo namreč od letošnjega leta EU predpisovala za avtomobilske izdelovalce, ki ne bodo dosegli predpisanih ciljev o povprečju izpusta CO2 (95 gramov na kilometer). FCA brez tuje pomoči do takšnih povprečij letos še ne bo mogla doseči. Zato jim je prišel prav dodatek v predpisih EU, ki dovoljuje združevanje izdelovalcev v odprte povezave glede izračuna povprečja CO2.
Ko sta se o tej povezavi FCA in Tesla dogovorila, ni bilo točno znano, kakšne kompenzacije bo italijansko-ameriški koncern plačal največjemu izdelovalcu električnih avtomobilov. Do izračuna se je dokopala tiskovna agencija Bloomberg, kjer so izračunali, da bo v naslednjih treh letih FCA na Teslin račun nakazal kar okoli 1,8 milijarde evrov. Če upoštevamo, da je Tesla za gradnjo kitajske tovarne v Šanghaju, ki so jo pravkar odprli, vložila okoli dve milijardi dolarjev, torej kaže, da bo za Teslino tovarno v nemškem Brandenburgu poskrbel kar koncern Fiat-Chrysler.
Kot poroča britanski 'Financial Times', so pri Tesli že doslej sklepali povezave za izračunavanje povprečij izpusta CO2 z različnimi izdelovalci na ameriškem trgu. Pri tem sta sodelovala predvsem General Motors in Chrysler, Tesla pa je v letih od 2010 do 2018 prejela skoraj dve milijardi dolarjev kompenzacij.