Land Rover je elektrificiral Range Rover Sport
Land Rover uresničuje napovedi, da bo do leta 2020 vsak svoj novi model ponudil tudi v tako ali drugače elektrificirani različici. Z novim modelnim letom je na vrsto za elektrifikacijo prišel tudi Range Rover Sport, ki so mu namenili novo priključno-hibridno različico.
Range Rover Sport P400e, kot se imenuje priključno-hibridni terenec, v svojem pogonskem sklopu združuje 300 'konjev' (221 kW) iz 2-litrskega turbobencinskega štirivaljnika in 85 kilovatov iz v menjalnik integriranega elektromotorja, ki skupaj tvorita sistemsko moč 404 'konjev' oziroma 297 kilovatov, seveda v kombinaciji s stalnim štirikolesnim pogonom. Pospeševanje do 100 kilometrov na uro traja 6,7 sekunde, k čemur gotovo pripomore tudi 640 njutonmetrov sistemskega navora, največja dosežena hitrost pa je 220 kilometrov na uro.
Omeniti velja še to, da Range Rover Sport P400e ob vsej moči v zrak izpušča le 64 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, zgolj na elektriko pa lahko prevozi do 51 kilometrov, kar mu omogoča litij-ionska baterija s kapaciteto 13,1 kilovatne ure, ki so jo vgradili pod prtljažnik. 7-kilovatni polnilnik je vgrajen v bližini menjalnika, polnilni priključek je na sprednje delu avtomobila, polnjenje baterij pa na 10-amperskem hišnem priključku traja sedem ur in pol, na 32-amperski hitri polnilni postaji pa dve uri in 45 minut.
Novosti so tudi na tradicionalno bencinskem področju. Najmočnejša različica Range Rover Sport SVR je dobil prirastek moči na 575 'konjev', s čimer je postala najhitrejši Range Rover doslej, ki do 100 kilometrov na uro potrebuje le 4,4 sekunde.