Land Rover je elektrificiral Range Rover Sport

4. 10. 2017

Land Rover uresničuje napovedi, da bo do leta 2020 vsak svoj novi model ponudil tudi v tako ali drugače elektrificirani različici. Z novim modelnim letom je na vrsto za elektrifikacijo prišel tudi Range Rover Sport, ki so mu namenili novo priključno-hibridno različico.

Range Rover Sport P400e, kot se imenuje priključno-hibridni terenec, v svojem pogonskem sklopu združuje 300 'konjev' (221 kW) iz 2-litrskega turbobencinskega štirivaljnika in 85 kilovatov iz v menjalnik integriranega elektromotorja, ki skupaj tvorita sistemsko moč 404 'konjev' oziroma 297 kilovatov, seveda v kombinaciji s stalnim štirikolesnim pogonom. Pospeševanje do 100 kilometrov na uro traja 6,7 sekunde, k čemur gotovo pripomore tudi 640 njutonmetrov sistemskega navora, največja dosežena hitrost pa je 220 kilometrov na uro.

Land Rover je elektrificiral Range Rover Sport
Jaguar Land Rover

Omeniti velja še to, da Range Rover Sport P400e ob vsej moči v zrak izpušča le 64 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, zgolj na elektriko pa lahko prevozi do 51 kilometrov, kar mu omogoča litij-ionska baterija s kapaciteto 13,1 kilovatne ure, ki so jo vgradili pod prtljažnik. 7-kilovatni polnilnik je vgrajen v bližini menjalnika, polnilni priključek je na sprednje delu avtomobila, polnjenje baterij pa na 10-amperskem hišnem priključku traja sedem ur in pol, na 32-amperski hitri polnilni postaji pa dve uri in 45 minut.

Land Rover je elektrificiral Range Rover Sport
Jaguar Land Rover

Novosti so tudi na tradicionalno bencinskem področju. Najmočnejša različica Range Rover Sport SVR je dobil prirastek moči na 575 'konjev', s čimer je postala najhitrejši Range Rover doslej, ki do 100 kilometrov na uro potrebuje le 4,4 sekunde.

Land Rover je elektrificiral Range Rover Sport
Jaguar Land Rover
Anna Wintour po 20 letih prekinila molk