V primerjavi z 'navadnim' Leafom, ki razpolaga z dosegom do 250 kilometrov po standardu EPA, lahko Leaf e+ z napolnjeno baterijo prevozi do 360 kilometrov, kar mu omogoča baterija z zmogljivostjo 62 kilovatnih ur, ki je po zaslugi večje energijske gostote ostala bolj ali manj enakih dimenzij kot v običajnem Leafu. Tudi polnjenje baterije po zaslugi 70-kilovatnega polnilnika z vršno močjo 100 kilovatov poteče v enakem času kot pri šibkejši različici Leafa.
Leaf e+ je postal tudi 45 odstotkov močnejši. Vanj je vgrajen elektromotor z močjo 160 kilovatov in navorom 340 njutonmetrov, ki se kaže predvsem v večji prožnosti avtomobila, ki med 80 in 120 kilometri na uro pospeši za 13 odstotkov hitreje. Za 10 odstotkov se je povečala tudi največja hitrost.
Oblike in oprema Leafa e+ se seveda ne razlikujejo od 'navadnega' Leafa. Novinec bo sicer sprva na voljo na Japonskem in v ZDA, enkrat poleti pa lahko pričakujemo njegov prihod v Evropo, kjer je bilo do zdaj prodanih več kot 280 tisoč primerkov Leafa obeh generacij.