Kot pravi izvršni direktor Polestara Thomas Ingenlath, bo Polestar predrugačil izkušnjo lastništva avtomobila in odnos kupcev do proizvajalcev avtomobilov: »Saloni Polestar Space bodo pomemben del izkušnje naših strank in kraji, kjer se bomo z njimi lahko osebno srečali. Ker je Norveška eden od najpomembnejših trgov električnih vozil, je logično, da bomo zgodbo salonov Polestar Space začeli v Oslu.«
Saloni Polestar Space bodo urejeni v skladu z oblikovno zasnovo, ki jo je Polestar razvil v tržnem laboratoriju v Götteborgu in naj bi redefiniral način, na katerega ljudje komunicirajo z avtomobilsko znamko. Polestar bo namreč ponudil popolnoma digitalni postopek nakupa, ki bo kupcem omogočil, da bodo vse lastnosti avtomobila določili prek spleta. Če pa bodo to hoteli, jim bodo saloni Polestar Space v sproščenem okolju omogočili stik s Polestarjevimi strokovnjaki, ogled avtomobila v živo in celo testno vožnjo. V salonih bodo srečali produktne strokovnjake in ne trgovcev, ki bi bili odvisni od provizije.