V načrtu imajo, da bo na evropskih trgih naprodaj že od konca letošnjega leta. Gre za polovico razreda večji avto kot je ID.3, in je seveda križanec. Temelji na podobni tehnični osnovi kot ID.3, a je Volkswagnova električna platforma MEB veliko bolj prilagodljiva, kot dosedanje za avtomobile z bencinskimi ali dizelskimi motorji. Pri VW sicer še niso objavili stopnje zmogljivosti posameznih oprem, je pa že jasno, da ga bodo kupci v začetku prodaje dobili zgolj z zadnjim pogonom, šele kasneje pa bodo na voljo bolj zmogljive različice s štirikolesnim pogonom.
Najdaljši doseg novosti naj bi bil okoli 500 kilometrov, kar bo do dosegli tudi z oblikovnim pristopom, ki je poudarjeno aerodinamičen. Seveda bo mogoče izbirati tudi krajši doseg, saj bo zmogljivost baterij v prvi vrsti odvisna od cene avtomobila. Za zdaj so najavili samo to, da bodo novost izdelovali na treh trgih, v Evropi, Severni Ameriki in na Kitajskem.
Pri Volkswagnu se polno posvečajo razvoju in prodaji električnih avtomobilov in tako so pred dnevi že najavili, da bodo povsem opustili razvoj alternativnega pogona s predelanimi motorji na zemeljski ali stisnjen plin. Prav tako je znana zamisel, da naj bi odslej za razvoj običajnih avtomobilov skrbeli pri Audiju (katerega od aprila novi šef Marcus Duesmann bo hkrati tudi šef celotnega razvoja in konstrukcije koncerna). Volkswagnov razvoj naj bi se v prvi vrsti odslej osredotočal na električne rešitve.
S tem v zvezi so znane tudi že izjave vodstva Volkswagna, da že za letos načrtujejo delež prodaje električnih avtomobilov okoli 4 odstotkov, že za leto 2021 pa naj bi se ta delež podvojil. Le tako se bodo lahko pri Volkswagnu zaradi rigoroznih zahtev EU glede povprečnega izpusta CO2 flot novih avtomobilov pri posameznih izdelovalcih izognili visokim kaznim. Te znašajo 95 evrov za vsak gram preveč izpusta CO2 na vsak prodani avto. Povprečje bodo pri EU izračunali konec leta za vse letos prodane avte. Izdelovalci, ki takšnih povprečij ne bodo dosegli, bodo tako lahko plačali milijonske vsote kazni.