Tako kot navaja ime, je Vision EQ ForTwo dvosedežni električni avtomobil za uporabo v mestih, ki so ga opremili z naprednim sistemom za avtonomno vožnjo. V nasprotju s sedanjimi Smarti, ki so na voljo kot povsem lastniško osebno prevozno sredstvo, so si ga pri Daimlerju zamislili kot avtomobil za delitvene sheme prihodnosti, ki so jih združili v strategiji CASE, kombinaciji izrazov Connected, Autonomous, Shared in Electric.
Pri študiji Vision EQ ForTwo so najbolj poudarili "Shared", saj so zanjo zasnovali posebno shemo car sharinga. Za zgled so si vzeli delitveno shemo car2go, ki ima po svetu več kot 2,6 milijona uporabnikov in avtomobil odda v začasni najem vsake 1,4 sekunde. Zadnje študije so pokazale, da se bo število uporabnikov delitvenih shem do leta 2025 popeterilo na 36,7 milijona. Daimler bo s študijo posnemal predvsem shemo oddaje avtomobilov v okviru mreže car2go, v okviru katere avtomobila ni treba najeti in oddati na točno določenem mestu, ampak na katerikoli od prevzemnih točk v okviru omrežja.
Študija Smart Vision EQ ForTwo nakazuje tudi to, na kakšen način bo avtonomna vožnja ugodno vplivala na car sharing prihodnosti. Uporabnikom ne bo treba iskati avtomobila na odjemnem mestu, ampak se bo ta kar pripeljal do njih in jih pobral. Avtomobili bodo tudi komunicirali med seboj in s tem izboljšali stanje na cestah, ker bodo parkirišča postala v veliki meri nepotrebna, pa bo več prostora namenjenega pešcem in drugim uporabnikom.
Uporabniki bodo avtomobil poklicali kar s pametnim telefonom in ga z uporabo zaslonov iz tanke prevodne folije na karoseriji tudi personalizirali, da ga bodo laže prepoznali, ko bo prišel do njih. Zasloni bodo sicer uporabni tudi za marsikaj drugega, denimo za opozarjanje okolice pred nevarnostmi ali pa komuniciranje z njo. Uporabniki se bodo lahko odločili tudi za shemo 1+1, kar pomeni, da bodo lahko v avtomobil povabili še enega uporabnika. Ko bosta skupaj, bo zaslon na armaturni plošči na osnovi podatkov z njunih pametnih telefonov prikazal njune skupne interese in jima olajšal komunikacijo.
Pogon je seveda električni, v čigar središču je baterija s kapaciteto 30 kWh. Ko avtomobil ni v uporabi, se samodejno priključi na brezžično induktivno polnilno postajo, v primeru preobremenitve električnega omrežja pa lahko elektriko tudi oddaja v omrežje.