Toyota beleži uspešno prodajo hibridnih modelov
Toyota je lani zabeležila uspešno prodajo hibridnih in priključnohibridnih modelov, ki so zelo pripomogli k njeni splošni prodaji, ki se je v primerjavi z letom 2017 povečala za tri odstotke, kar pomeni 1,04 milijona v Evropi prodanih avtomobilov in petodstotni tržni delež.
Kot rečeno, so bili za rast prodaje najbolj zaslužni hibridni modeli znamke Toyota, ki jih je bilo prodanih 480.800, kar je 18 odstotkov več kot leta 2017. Hibridni avtomobili so s tem dosegli kar 46 odstotkov Toyotine evropske prodaje, kar pomeni, da je bil hibrid skoraj vsak drugi avtomobil, ki je zapeljal iz njihovega prodajnega salona, v zahodni Evropi pa je ta delež dosegel celo 61 odstotkov.
K uspehu je sicer najbolj pripomogel privlačen majhen hibridni križanec Toyota C-HR, ki je s 147.000 prodanimi primerki tudi drugi najpriljubljenejši Toyotin model (več kot 87 odstotkov kupcev se je odločilo za hibridno različico), sledili pa so mu Yaris Hybrid, Auris Hybrid in hibridni športni terenec RAV4 Hybrid.
Z 2,8-odstotnim povečanjem prodaje na 76.188 vozil je bila uspešna tudi znamka Lexus, pri kateri je bil najbolj izpostavljen križanec NX, delež hibridov v prodaji pa je znašal kar 60 odstotkov. V zahodni Evropi je njihov delež znašal kar 99 odstotkov, kar pomeni, da je Lexus tam postal skoraj izključno hibridna znamka.