V Aleji po novem domuje tudi električna mobilnost

Svoj center, namenjen avtomobilom s p'ogonom na elektriko so danes odprli pri Volkswagnu.

V Aleji po novem domuje tudi električna mobilnost (foto: Tomaž Porekar,) Tomaž Porekar,
22. 6. 2020

V novem ljubljanskem nakupovalnem centru Aleja je Volkswagen tri mesece po prvotnem načrtu delovanja zdaj odprl svoje novo razstavno mesto, kjer bodo vsem zainteresiranim ponujali vse na enem mestu a ponudbi električnih avtomobilov in snovi okoli novega načina pogona. Imenovali so ga center mobilne prihodnosti ali skrajšano 'ID hub'.

Na okoli šesto kvadratnih metrih na odličnem mestu ob vhodu v Alejo bo odslej znamka obiskovalcem ponujala informacije o elektrifikaciji znamke Volkswagen. Za zdaj je celotna stvar še v razvoju, saj je zaradi znanih razlogov zamisel še v razvoju, tudi zato, ker se Volkswagnovega novega električnega modela ID.3 še zavlekla.

Kljub nekaterim težavam pa pri znamki VW dobro napredujejo, saj so letos v celotni prodajni količini električnih avtomobilov v Sloveniji že dosegli 45-odstotni tržni delež.

Marko Škriba, direktor znamke Volkswagen pri Porsche Slovenija, je novi center predstavil kot stičišče za tiste, ki se zanimajo za električno mobilnost. Direktor (Sparovega) centra Aleja Toni Pugelj je povedal, da bo Volkswagen tudi celotni Aleji prinesel nekaj dodatno zanimivega. Nasploh pa center že zdaj lastnike električne avtomobilske flote privablja z največ polnilnicami na enem mestu v Ljubljani, kar 13 jih je!

Petra Korošec, vodja marketinga pri znamki VW, je na kratko opisala razvoj in zasnovo centra. Začeli so z majhno idejo, ki se je nato razvila v velik center, za obiskovalce, ki bi jih utegnila zanimati elektrifikacija vožnje, pa so pripravili promocijo, testne vožnje, prikaz polnjenja ter še vse drugo svetovanje, ki je povezano z odločitvijo za nakup električno gnanega avtomobila.

Novi Volkswagnov ID.3 še zamuja, slovenski kupci, ki so se zanj prijavili po internetu že lanskega maja, pa bodo v začetku julija dobili poziv, da si izberejo svojega izmed nekaj možnosti, ki jih bo nudila prva naklada – ID.3 1st Edition. Dobava teh se bo pričela konec septembra. Tedaj pa bodo začeli tudi s prodajo ostalim kupcem.

Za letos ima slovenski Volkswagen v načrtu prodajo okoli 300 primerkov tega novega Volkswagnovega modela.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri