1. Sprint Rally Nova Gorica: Uspel po zaslugi Italijanov

Italijani so zasedli zmagovalne stopničke na prvem 'sprint reliju' na banjški planoti: pričakovano je slavil Claudio De Cecco (Ford Focus WRC), drugi je bil Morris Grudina (Renault Clio S1600), tretji pa je bil njun sonarodnjak Federico Laurencich (Renault Clio R3).  

1. Sprint Rally Nova Gorica: Uspel po zaslugi Italijanov (foto: Uroš Modlic (arhiv)) Uroš Modlic (arhiv)
29. 9. 2012

Njihova premoč je bila v bistvu pričakovana, saj so bili zaradi odstotnosti naših najboljših močno v premoči predvsem po zaslugi zmogljivejših dirkalnikov. De Cecco je s Focusom letnika 2008 osvojil svojo 70. zmago v karieri, naša zamejca (tudi če ne priznata svojih korenin, ju izdajajo priimki) pa sta slavila med dirkalniki, gnanimi na prednji kolesni par.

Odličen četrti je bil povratnik Igor Žbogar, ki je skupaj s sovoznikom Darkom Lahom na najlepši način izkoristil prednost poznavanja terena in vrhunskega Renaulta Clia Williams skupine A, ki so ga najeli pri italijanski ekipi. Odličen drugi med domačimi dirkači je bil Vasja Miklavčič (Renault Clio RS), tretji pa Miha Prek (Škoda Fabia R2).

Prav Prek je bil edini, ki je zastopal našo najboljšo deseterico v državnem prvenstvu. Očitno naši najboljši dirkači hranijo moči (denar?) za idrski nastop, zato niso izkoristili idealne priložnosti za temeljito testiranje. Čeprav so bili organizatorji nad tem dejstvom precej razočarani, so bili veseli odličnega odziva Italijanov, saj je le 11 dirkačev prišlo nad Novo Gorico zaradi pokala Alpe Adria. Vsi drugi pa po zaslugi lobiranja organizatorjev, v prvi vrsti Renata Hvale in Mirana Terčiča. 

"Mogoče bomo prihodnjo sezono pripravili pravi reli za DP, čeprav nam je tako imenovani sprint reli zelo prirasel k srcu," je dejal Terčič. Nad kratkim relijem z zgolj 42 kilometri HP so bili očitno navdušeni tudi gledalci, saj se jih je nabralo res veliko. Vaba je bil tudi nekdanji Ragnottijev dirkalnik Renault Clio Maxi, ki je prvič nastopal na reliju Monte Carlo davnega leta 1995. Žal je imel Lino Acco tehnične težave, zato je končal na zadnjem, 45. mestu.

Povprečna hitrost zmagovalca je bila kar okroglih 97 km/h.

Aljoša Mrak

Foto: Uroš Modlic (arhiv)

REZULTATI