Ste glede na to, da so sedeli v Železnikih sedeli v najboljših dirkalnikih, stavili na Nemca Gassnerja Jr., Slovaka Majerčka, Italijana De Cecca ali našega Roka Turka? Mogoče na omenjenega Gassnerja mlajšega, ki ima kljub mladosti največ izkušenj v mednarodnem reliju? No, pomislite še enkrat!
Zakaj je bil za mnoge 28-letni Nemec favorit četrtega relija, čeprav je na prvem zmagal Jani Trček, na naslednjih dveh pa slavil Aleks Humar? Zato, ker ima neprimerno več izkušenj v primerjavi z našimi dirkači na dirkah svetovnega prvenstva v reliju, ker je bil večkrat uspešen tudi na nemškem prvenstvu ter je domač v mednarodnem pokalu Mitropa in nenazadnje, ker njegova družina Gassner (seveda predvsem oče) diha in živi za ta šport. Pa še najnovejši Hyundai i20 R5 obeta …
Izkušnje štejejo!
Ovinki so resda zgolj levi in desni, vendar je na stezi relija Železniki veliko pasti. Zato ne preseneča, če je bil letos najhitrejši Slovak Vlastimil Majerčak, ki je z dirkalnikom Ford Fiesta R5 že nastopal na tem reliju, zato je izkoristil izkušnje. Pa tudi to ni bilo dovolj, saj je tudi bil letošnji nastop zelo napet, saj je na zadnji HP izgubil skoraj vso prednost pred Turkom, zato je kljub povprečni hitrosti 93,35 km/h zmagal s samo 0,2 sekunde prednosti! Uff, kakšen zaključek!
Odličen drugi je bil naš Rok Turk (Peugeot 208 T16), ki je na tretji hitrostni preskušnji (oziroma prvi v sobotnem delu) povedel s kar 19,7 sekundami, nato pa popoldan priznal premoč le Slovaku, druge pa lepo izkušeno obdržal za seboj. Tretji je bil Italijan Claudio De Cecco s Hyundaijem i20 R5, ki bo tudi po zaslugi podjetja Hyundai Slovenija nastopal na vseh naših dirkah.
Gassner se je izgovarjal na meglo in drseč asfalt
Statistika pravi, da je Majerčak zmagal na petih hitrostnih preizkušnjah, Turk na treh in De Cecco na dveh. Kaj pa v uvodu omenjeni Gassner Jr? Četrto mesto je največ, kar je lahko dosegel, ob tem pa omenjal meglo in spolzko podlago, ki je bila na petkovih večernih HP še bolj zahtevna zaradi poletne nevihte. Kot dodatek je moral paziti še na aktualnega prvaka Aleksa Humarja, ki je na tej dirki zmagal kar dvakrat, vendar pa s Peugeotom 208 R2 pač ni mogel konkurirati prej omenjenim dirkačem z močnejšimi stroji, zato je peto mesto (tik pred vodečim v slovenskem prvenstvu v reliju Darkom Peljhanom z Mitsubishijem Lancerjem EVO X) prav tako lep uspeh.
V diviziji I, kjer je nastopilo kar 23 dirkačev (!), je šlo najbolje Janu Mraku, Boštjanu Logarju (oba MG ZR 105) in Simonu Mlinarju (VW Polo 1.4 16V), vendar je na koncu končno doživel srečni trenutek Martin Štucin. Organizator relija Vipavska dolina je moral na to zmago z dirkalnikom Škoda Felicia Kit Car kar nekaj časa čakati, zato mu privoščimo.
Četrta prireditev v Železnikih in okolici napreduje vsako leto, zato lahko pričakujemo, da bo zagnani in profesionalni organizator ŠD Omikron Plus prihodnje leto izpeljal še boljšo dirko!
foto: Uroš Modlic
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj