Predstavljamo dva huda dirkalnika iz najhitrejše motošportne serije Red Bull Air Race. Eden je ves bleščeč, drugi zarjavelo šik, oba sta 'topgunovsko' seksi. Tako je, tega filma nisem nikoli prebolela.
Pod dizajn rdečega se je podpisal slavni Aldo Drudi (Drudi Performance), pod zelenega Breitlingovi oblikovalci. Drudi je s svojo značilno rdečo vnesel nekaj barve na nebo, pri Breitlingu pa so izbrali retro vojaško zeleno, ki se na večini dirk zlije s prizoriščem - morjem ali travo. Da bi oblikovalci letalu zagotovili boljšo oziroma predpisano vidnost, so se poslužili XXL loga v rumeni barvi.
In to sta, vsaj po hladnem, strokovnem in nepristranskem mnenju novinarke za motošporte, najlepša racerja v floti. In da mi ne bo kdo očital površinskosti, navajam še nekaj resnih podatkov.
Peter Podlunšek vs. Mika Brageot
Peter
Model: Živko Edge 540 V2
Moč: 300 hp
Razpon kril: 7,44 m
Hitrost nagibanja: 420 °/sek
Hitrost vzpenjanja: 1128 m/min (3700 čevljev/min)
Najvišja hitrost: 426 km/h ali 230 vozlov
Največja sila G. +/- 10G
Mika
Model: MXS-R
Teža: 560 kg
Moč: 300 hp
Najvišja hitrost: 407 km/h
Razpon kril: 8,0 m
Po prvi od osmih dirk za svetovno prvenstvo Red Bull Air Race v Abu Dhabiju.
"Po vsem lanskoletnem delu na letalu lahko zdaj končno potrdim, da je naš dirkalnik ob dobrem letenju pripravljen tudi na finale. Je pa res, da mi je Abu Dabi do zdaj še vedno pripravil kakšno presenečenje, za začetek z vremenom, zato bom z napovedmi previden," je pred prvo dirko Peter Podlunšek, eden od štirinajstih 'Master' pilotov svetovnega prvenstva Red Bull Air Race. Na sobotni dirki so Petrove besede postale meso, saj je slovenski pilot zabeležil nekaj najboljših vmesnih časov. Tako blizu vrhunskemu rezultatu ekipa PP37 še ni bila, in če pilot ne bi prevozil varnostne linije, bi bile karte med favoriti precej premešane.
Kakorkoli, to je šport, kjer svoj del poleg pripravljenosti pilota, letala in ekipe, odigra tudi sreča. Čeh Martin Šonka je suvereno zmagal, pilot Iberie Juan Velarde je bil drugi, tretji je bil Pete McLeod in šele četrti je bil aktualni svetovni prvak Dolderer.
"Če ne bi storil napake, bi s takšim letenjem šel gladko v naslednji krog in mogoče še dlje. Vse, kar smo na letalu postorili čez zimo, se je še kako obrestovalo, česar sem seveda vesel, le napake še odstranimo pa smo na konju," je še dodal najhitrejši slovenski motošportnik, ki ga je v hangarju obiskala tudi skupina v Emiratih živečih Slovencev.
Karavana se za drugo dejanje prvenstva Red Bull Air Race seli čez lužo, natančneje v sončni San Diego v Kaliforniji, kjer 15. in 16. aprila najboljše pilote na svetu le nekaj metrov nad tlemi čakajo novi izzivi.
Tekst: Tina Torelli
Fotografije: Red Bull Air Race
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj