Bubničeva tesna zmaga in odlične napovedi

9. 5. 2022 | Gregor Pavšič
Deli

Prva gorskohitrostna dirka državnega prvenstva je v Tolminu napovedala zanimivo sezono. Manj kot pol sekunde za zmago, predvsem pa novice o še veliko zmogljivejših dirkalnikih večajo apetitete pred naslednjimi gorskimi dirkami.

V Tolminu je na 4,3 kilometra dolgi progi, ki je resda bolj primerna reli avtomobilom kot specialkam za gorskohitrostne dirke, povedel Janko Čebron (Mitsubishi Lancer EVO9). Po prvi vožnji je imel prednost le 0,1 sekunde pred Milanom Bubničem (Lancia Delta), tudi tretji Matic Kogej (Mitsubishi Lancer EVO9) z zaostankom 0,4 sekunde. V drugi vožnji sta Čebron in Bubnič napadla na vso moč, aktualni državni prvak pa si je s pol sekunde boljšim dosežkom priboril prvo zmago letošnje sezone.

“Spet je bilo zanimivo, čeprav vreme ni bilo tako skrajno kot lani. Pohvale tekmecem, ki so bili zelo hitri in za zmago se je bilo treba zelo potruditi. Tokrat je bila sreča oziroma hitrost na moji strani,” je po zmagi povedal Bubnič. Čebron je bil kljub majhnemu zaostanku 436 tisočink sekunde v cilju zadovoljen. Zmagal je v Razredu 3 za državno prvenstvo, kjer je Kogeja ugnal za 2,8 sekunde. Seveda, rezultat je odličen. Nisem pričakoval, da bom s svojim avtomobilom lahko tako blizu Bubniču. Tudi sam pa pripravljam novega mitsubishija, ki bo imel okrog 600 KM. Morda bo nared že za naslednjo dirko,” napoveduje Čebron. To napoveduje novo sezono, saj se bo konkurenci predvidoma julija na Gorjancih s štirikolesno gnanim Renault Cliom pridružil tudi Matej Grudnik.

Letos novi razredi, v nekaterih premalo voznikov

Tekmovalci so letos razporejeni v nove razrede glede na tako imenovani Performance Faktor. Ker mora biti v razredu, da se šteje za točkovanje DP na štartu vsaj pet voznikov, so v Tolminu združili Razreda 3 in 4. Tako je zmagal Čebron pred Kogejem. Osmoljenci take razporeditve so bili vsaj v Tolminu vozniki v znatneje predelanih dvokolesno gnanih dirkalnikih. Med temi je bil predvsem Matevž Čuden (renault clio), lanski državni prvak nekdanje Divizije 2. Čuden za zdaj nima “svojega” razreda.

Odlična mladinca Dovjak in Žgavec

V skupni razvrstitvi državnega prvenstva so bili v prvi deseterici uvrščeni še Matevž Čuden (renault clio), Anže Dovjak (peugeot 208 rally4), Grega Kravos (Ford Sierra RS Cosworth), Mark Žgavec (Citroen C2-R2), Denis Žbogar (Renault Clio R3T), Aljoša Makarovič (Peugeot 208 R2) in Boštjan Baša (Renault Clio RS).Dovjak je zmagal v Razredu 5a in v mladinskem razredu do 23 let, v obeh razvrstitvah mu je bil najbližji Žgavec. Oba sta prikazala odlične vožnje. Žgavec je moral zaradi okvare menjalnika voziti starejši avtomobil, a na prihodnjih dirkah ga spet pričakujemo v zmogljivejšem Citroenu DS3.V razredu 5b je slavil Nejc Trček, ki je ugnal svojega očeta in aktualnega prvaka Klemna Trčka. Tretji je bil Jan Pivk (vsi MG ZR 105).V pokalu Twingo je lansko zmago iz Tolmina ubranil Miha Fabijan. Za 2,4 sekunde je ugnal najresnejšega tekmeca Davida Stuška, tretjeuvrščeni Gašper Kos pa je za Fabijanom zaostal 8,3 sekunde.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol