Mednarodna avtomobilistična zveza je upoštevala pritožbo, s katero so pri Chevroletu protestirali proti dovoljenju za uporabo sekvenčnega menjalnika v obeh BMW-jevih tovarniških dirkalnikih. Posledično ima Yvan Muller v skupnem seštevku že neulovljivo prednost.
Na obeh dirkah na Japonskem sta bila tovarniška BMW-ja Andyja Priaulxa in Augusta Farfusa opremljena s sekvenčnim menjalnikom, kar po mnenju Zveze ni po pravilih. Po pritožbi Chevroleta je sodišče odvzelo vse točke obema BMW-jevima dirkačema z dirk v Okayami, kar posledično pomeni, da Andy Priaulx dve dirki pred koncem ne more več ujeti v skupnem seštevku vodilnega Chevroletovega dirkača Yvana Mullerja. Francoz je tako postal svetovni WTCC prvak sezone 2010 še pred zaključnim dirkaškim vikendom. Izključitev tovarniških BMW-jev je prinesla zgodovinsko prvo zmago Colinu Turkingtonu.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola