Danes se bo v prvem krogu 6. dirke za svetovno prvenstvo Red Bull Air Race Peter Podlunšek pomeril z Nigelom Lambom

4. 9. 2016
Deli

Po odličnih letih na obeh treningih se včeraj Petru Podlunšku tretji poskus v zraku nad trojnim ovalom znamenitega dirkališča EuroSpeedway ni najbolje posrečil. Izredno zaprta proga s petnajstimi na gosto posejanimi zračnimi vratci se je izkazala za trd oreh, predvsem pa je zaradi svoje specifike dobro premašala karte med favoriti.

Taktiki ekip v Lausitzu tako delajo nadure, saj dirkališče že šest let ni gostilo prvenstva - to pomeni, da niso razpolagali s podatki, ki so jim običajno na voljo pred drugimi dirkami. Za Petra Podlunška je Lausitz sploh nov teren, poleg tega pa je sem prišel z novimi modifikacijami na letalu, ki so še takorekoč še na testu. Toda ekipa je že vajena, da Peter najbolje leti pod pritiskom, zato se zaradi slabšega rezultata s treninga tik pred kvalifikacijami ni nihče vznemirjal. Vsi piloti so skozi treninge preizkušali različne linije, saj je tokrat ključen faktor za zmago izbira pravilne linije - le ta bo namreč preprečila izgubljanje energije iz zavoja v zavoj.

Prvi je na kvalifikacijah poletel Petr Kopfstein, drugi novinec ob Petru Podlunšku v letošnji sezoni in zadnji v skupni razvrstitvi (tekmovalci v kvalifikacijah poletajo od zadnjega na lestvici do vodilnega v skupnem seštevku). Kar nekaj Kopfsteinovih napak v že prvem krogu ni pomenilo nič drugega kot to, da so se pogoji na progi precej spremenili. Za tako ozko in zaprto progo je zapihal skoraj premočan veter in jasno je bilo, da letenje na nož ne bo prineslo želenih rezultatov. Drugi je šel na progo slovenski pilot razreda Master Peter Podlunšek in se srečal s podobnimi težavami kot Kopfstein. Prav tako je zadel pilon in prav tako dobil dve sekundi časovnega pribitka zaradi nehorizontalno poravnanih kril med letenjem skozi vratca. Po pristanku je povedal:

"Lahko rečem, da je bil moj neto čas v kvalifikacijah dokaj soliden, res pa je, da si z dvema napakama na progi ne moreš obetati vrhunskega rezultata. Veter je zagotovo odigral svojo vlogo, dve sekundi časovnega pribitka na startnih vratcih pa sta dejansko nekoliko odgovorni tudi z moje strani. To, da se ju nisem niti zavedel, seveda ne šteje kot izgovor, a na tako hitri in zahtevni progi zlahka narediš napako tudi tam, kjer jo najmanj pričakuješ. Proga je tako tehnična, da jo je v vetru enostavno težko odpeljati konstantno in v najboljši liniji. Za jutri si želim, da bi progo odpeljal brez napak - če mi bo to uspelo, bo dober tudi moj ča, na splošno pa napovedujem, da bo jutrišnja dirka postregla tudi z marsikaterim presenečenjem."

Peter Podlunšek bo na dirki nastopil v paru z zmagovalcem kvalifikacij in trenutnim nosilcem rekorda proge Nigelom Lambom. Vse je še odprto - tako za 6. postanek serije Red Bull Air Race v Lausitzu, kot za svetovno prvenstvo nasploh. Teoretično lahko svetovni prvak še vedno postane celo 12. z lestvice, kar pa bo malo težje v praksi ob Archu, ki je tu že stal na stopničkah in okusil slavo, Hallu, ki je ujel svoj ritem, hitremu Lambu ter Doldererju in Šonki, ki sta prav tako zrela za zmago. Teoretično je še vedno mogoče čisto vse, in če je mogoče vse, tudi v ekipi Peter Podlunšek Racing trdno verjamemo, da bomo do konca sezone dosegli vse cilje, ki smo si jih zadali še pred prvo dirko v Abu Dhabiju.

Smoke on!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja