Krožne hitrostne dirke v Sloveniji so še vedno v domeni gostovanj v tujini in množičnega pokala Twingo. Naslov državnega prvaka je letos ubranil Nik Štefančič.
Ker Slovenija pač nima dirkališča (vsaj ne delujočega), je državno prvenstvo obsojeno na gostovanja na ustreznih dirkališčih v bližnjih državah, kot so Hrvaška, Madžarska, Slovaška, Avstrija in Italija. Velike zasluge gredo tudi Miru Marinšku in njegovi ekipi Lema Racing, da so pred leti na noge postavili pokal Twingo in da danes s stalno širitvijo skrbi za množičnost krožnega hitrostnega dirkanja. V drugih razredih je namreč le peščica tekmovalcev, s svojima avtomobiloma pa izstopata predvsem Miha Primožič (Renault Clio) in Robert Pravdič (Audi RS3 TCR).
Pokal Twingo skrbi za nepredvidljive dirke, ki v mednarodni konkurenci na štartu zberejo tudi več kot 30 dirkalnih avtomobilov. Na vsaki dirki odločajo malenkosti, to je predvsem dobra taktična priprava položaja za napad v zadnjem krogu. Šele tam namreč padajo odločitve o zmagovalcih, največkrat pa se to zgodi šele na ravnini iz zadnjega ovinka proti ciljni črti.
Preberite še: "Zato v Sloveniji nimamo dirkališča" | PODKAST #2
Tako kot lani je na državnem prvenstvu tudi letos prevladoval Nik Štefančič. Komaj osemnajstletni voznik je z lastniškim Twingom in skrbno pripravo očeta Rajka vozil zelo konstantno in si v vsej sezoni privoščil le eno napako. Že na prvi dirki na Hungaroringu je slabo prehiteval za krog zaostalega voznika in izgubil vodilni položaj. Štefančič je letos zmagal trikrat, enako tudi njegov glavni tekmec Matej Ivanuša. Oba le enkrat nista stopila na zmagovalni oder, za odločilno razliko med njima pa je bil pred zadnjima dirkama v Monzi kriv najslabši rezultat sezone. Štefančič je bil enkrat četrti, Ivanuša pa šesti.
Pred zadnjima dirkama v Monzi je imel Štefančič točko naskoka, obe dirki v Italiji pa je končal pred Ivanušo. Medtem ko je na dveh dokaj nenavadnih dirkah, ki ju je krojilo daljše obdobje varnostnega avtomobila, slavil Rok Cerar, je v ozadju Štefančič že kar izkušeno osvojil potrebne točke in ponovil naslov državnega prvaka.
Tretje mesto na državnem prvenstvu je v Monzi potrdil Miha Fabijan, ki si je v Kraljevem parku privozil prvi najboljši štartni položaj v karieri. Lanski gorski prvak v tem pokalu je letos pokazal velik napredek tudi na dirkališčih, kar je bila nedvomno tudi posledica prestopa v ekipo BA Motorsport Boštjana Avblja.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"