FIA WTCC: Dirka v Macau

Andy Priaulx je na finalu serije FIA WTCC v Macau osvojil najboljši startni položaj in na ulični dirki, ki ji pravijo tudi

azijski Monte Carlo, postavil prvi temelj na poti do ponovne osvojitve naslova svetovnega prvaka.

23. 11. 2006

Kar šest dirkačev je imelo pred zadnjima dvema dirkama v Macau možnost, da postanejo svetovni prvaki. Pred omenjenima dirkama vodeči v skupnem točkovanju, Alfin dirkač Augusto Farfus, in drugi so morali že na kvalifikacijah priznati premoč BMW-jevemu Andyju Priaulxu. Britanec je na prvi dirki brez večjih težav zmagal, v točkovanju pa si je možnosti za naslov močno poslabšal Dirk Müller.

Nemca je v ovinku Lisboa odneslo, skozi šivankino uho nemškega dirkalnika, ki je zablokiral stezo, se je uspelo prebiti le redkim, zamašek pa je temeljito premešal karte. Prvo dirko so za Priaulxom končali Huisman, Muller, Giovanardi, Farfus, Jörg Müller, Coronel in Terting. Pred drugo dirko so imeli tako možnost za osvojitev naslova le še trije. Andyju Priaulxu je z 69 točkami najbolje kazalo, a je v odločilno dirko startal z osmega mesta, pred njim pa sta se v lov za naslov pognala Farfus (64 točk) in Jörg Müller (62).

Dva BMW-ja proti Alfi Romeo. Brez Seata, ki je kljub velikemu finančnemu vložku in odlični zasedbi dirkačev ostal brez letošnjega naslova že dirko pred koncem sezone. Glede na nepredvidljivost serije in narave dirkališča, ki ne odpušča napak in vsakič postreže s precejšnjo kvoto tistih, ki ne vidijo cilja, se je kljub temu obetal napet finale, saj so bili v igri za naslov še trije.

A stari maček Priaulx tokrat ni poznal poraza. V nasprotju z Istanbulom in Valencio, kjer se je njegova dirka za dobro uvrstitev končala že v pesku prvega ovinka, tokrat ni postal žrtev odbijačev tekmecev. Na zadnji letošnji dirki je sicer zmagal veliki tekmec Jörg Müller, a Priaulxovo peto mesto je pomenilo, da je v skupnem seštevku zmagal s pičlo točko prednosti. Že po nekaj krogih se je vedelo, da bo naslov ponovno odnesel BMW, saj je Farfus v preveliki želji svojo Alfo Romeo pritisnil ob ograjo.

Na drugi dirki sta za Jörgom v cilj zapeljala Muller in Coronel. Morbidellija in Larinija zaradi preveč poškodovanih dirkalnikov ni bilo na startu druge dirke, v kateri je škodo prav tako utrpelo kar nekaj dirkalnikov.

Moštva bodo imela dovolj časa za njihovo popravilo, saj bo naslednja dirka šele marca v Braziliji, kjer se začne nova sezona, v kateri bo Andy (če ga zaradi ’kruha’ ne bo zaneslo kam drugam) branil letošnji naslov svetovnega prvaka, lanski naslov svetovnega prvaka, predlanski naslov evropskega prvaka …

Mitja Reven