FIA WTCC: Zandvoort

10. 5. 2007
Deli

Chevroletovi dirkalniki se odlično znajdejo na zavitih dirkališčih. To so dokazali lani z zmagama v Brands Hatchu in Brnu, potrdili pa letos na Nizozemskem s prvo dvojno zmago v zgodovini.

Dvojna zmaga Alaina Menuja in Nicole Larinija v Zandvoortu ni bila veliko presenečenje. Chevrolet je osvojil že kvalifikacije, potem pa jim je na prvi dirki šel na roko leteči start, ki je pomenil, da BMW z dirkalniki, ki jih žene zadnji kolesni par, ne more izkoristiti svoje moči.

Lani je bila s stoječimi starti povsem drugačna zgodba. Bavarski dirkalniki so bili na Nizozemskem v slabšem položaju tudi zaradi obtežitev, ki so posledica uspehov na prvih dveh letošnjih dirkah v Curitibi. Najboljši BMW-jev dirkač prve dirke je bil zasebnik Luca Rangoni, presenečenje pa se je pojavilo tudi na četrtem mestu. Bivši dirkač F1 Tiago Monteiro je bil hitrejši od vseh drugih izkušenih Seatovih tovarniških dirkačev! Na obeh dirkah je tudi precej pokalo, a brez hujših posledic.

S petim mestom na prvi in drugim mestom na drugi dirki je bil konec tedna najuspešnejši dirkač v Zandvoortu Brazilec Augusto Farfus, ki je prevzel vodstvo tudi v skupnem točkovanju. Seatov Tarquini je z zmago na drugi (mokri) dirki zacelil nekaj Seatovih letošnjih ran, saj je bila to šele prva zmaga sanjskega moštva.

Dirkaški vikend v Zandvoortu je potrdil, da se letos BMW ne bo sprehodil do naslova. Dve zmagi spredaj gnanih dirkalnikov sta potrdili, da takšnemu tipu dirkalnikov ustrezajo predvsem dirkališča, polna ovinkov in klancev. Chevrolet je dobro izkoristil tudi svojo hitrost na ravninah in tam nadigral španske tekmece. Po Zandvoortu bodo morali pri BMW-ju uporabiti drugo taktiko. Ne več dirkati na zmage, temveč na uvrstitev med dobitnike točk. Te bodo prinesle naslov. Kar naenkrat pa so se med tihimi favoriti za končne krone znašli tudi pri Chevroletu. V točkovanju ekip niso daleč za Seatom, medtem ko je Alfa Romeo brez tovarniške podpore (in Farfusa) precej osamljena zadnja.

Rezultati:

Prva dirka, 13 krogov: 1. Menu (Chevrolet), 2. Larini (Chevrolet), 3. Rangoni (BMW), 4. Monteiro (Seat), 5. Farfus (BMW), 6. Colciago (Seat), 7. Tarquini (Seat), 8. Priaulx (BMW)…

Druga dirka, 12 krogov: 1. Tarquini (Seat), 2. Farfus (BMW), 3. Müller (BMW), 4. Larini (Chevrolet), 5. Priaulx (BMW), 6. Rangoni (BMW), 7. Colciago (Seat), 8. Porteiro (BMW) …

Vrstni red voznikov: 1. Farfus 28, 2. Müller 22, 3. Tarquini 21, 4. Priaulx 21, 5. Larini 13 …

Vrstni red moštev: 1. BMW 60, 2. Seat 43, 3. Chevrolet 35, 4. Alfa Romeo 11

Mitja Reven, foto:? FIA WTCC, Moštva

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"