Potem ko sta aktualna evropski in slovenski prvak pokazala svojo premoč s prepričljivo zmago v skupnem seštevku oziroma v razvrstitvi državnega prvenstva, je tragična nesreča avstrijskega dirkača zasenčila veselje po cilju.
Medtem ko je Simone Faggioli v tovarniškem prototipu Osella FA30 dobesedno zmlel tekmece, se je drugouvrščeni Christian Merli (Osella PA2000) tolažil vsaj s tem, da aktualnemu evropskemu prvaku ni uspelo izboljšati rekorda steze. No, če smo natančnejši, je Merlinov rekord 2.27:47 še iz časov, ko ni bilo šikane, tako da je Fižolček vseeno znova postavil mejo mogočega zelo visoko. S časom 2:27,78 posamezne vožnje je Figgioli namreč zaostal za rekordom le za pičlih 31 stotink.
Aleš Prek je bil s Porschejem 911 GT3 daleč najhitrejši slovenski dirkač, saj so manjkali tako prijavljeni Milan Bubnič (Lancia Delta Integrale) kot hitri Sandi Boh (Mitsubishi Lancer) in zanesljivi Marko Vouk (Subaru Impreza), da o odsotnosti dirkačev v formulah (Stankovič, Smrdelj, brata Zajelšnik) sploh ne govorimo. Česar ni naredila recesija, je prispevala zveza AŠ2005, saj je ukinila razred do 2.000 kubičnih centimetrov, zato je bilo tudi med dvokolesno gnanimi dirkalniki manj prijavljenih. Ne glede na to pa je Rado Raspet (Mitsubishi Lancer EVO VIII) na sobotnih mokrih treningih lovil Preka (ki je bil kar 15. v skupnem seštevku!!!), v nedeljo pa je moral zaradi tehničnih težav priznati premoč tudi dvema Clioma in navitemu Golfu. No, če bo Denis Žbogar vztrajal tudi na slovenskih dirkah, lahko pričakujemo zanimive boje dveh vrhunsko pripravljenih dirkalnikov Renault Clio Williams, saj je bil zelo blizu izkušenejšemu Slavku Zormanu.
V diviziji I je spet močno prevladal Daniele Trani, ki z vrhunskimi vožnjami poskrbi, da je njegov peresno lahki Citroën AX 1.4 GTI vedno na vrhu razvrstitve te najšibkejše, a tudi najbolje zastopane divizije. Odličen drugi je bil Miha Prek (MG ZR 105), ki kar ni mogel prehvaliti oprijemljivosti italijanskega asfalta, takoj za petami pa mu je bil hitri Gregor Jurak (Suzuki Swift GTi).
Žal pa se je veselje po cilju, ko je organizator poskrbel za policijsko spremstvo 172 dirkačev s cilja proti Verzegnisu, zgodila tragedija. Po pričevanjih je 53-letni Avstrijec Hanspeter Laber z brutalnim 620-'konjskim' dirkalnikom Gabat Escort RS Cosworth prehiteval počasnejšega dirkača, zaradi neogretih gum pa tako nesrečno zapeljal s steze, da je obcestna varovalna ograja prebila dirkalnik. To se je zgodilo po dirki, ko bi morali dirkači samo počasi pripeljati do svojih spremljevalnih ekip, da neregistrirane dirkalnike naložijo na prikolice, zato organizator v tem primeru ni nič kriv. Toda že dejstvo, da je nesreča na las podobna tisti Roberta Kubice, priča o nevarnih italijanskih ograjah.
Prihodnja dirka za državno prvenstvo bo prav tako v Italiji, saj se bodo naši dirkači znova pomerili 4. avgusta nad mestom Belluno, že teden dni kasneje pa bodo na vrsti Lučine. (AMr)
FOTO: Uroš Modlic
Rezultati
1. Simone Faggioli ITA Osella FA30 4:56,06
2. Christian Merli ITA Osella PA2000 + 10,41
3. Michele Fattorini ITA Lola B02/50 Zytek + 22,04
4. Vaclav Janik ČEŠ Lola B02/50 + 29,11
5. Hermann Waldy AVT Lola B06/51 + 34,24
9. Fulvio Giuliani ITA Lanca Delta EVO + 49,96
30. Aleš Prek SLO Porsche 911 GT3 + 1:24,95
53. Slavko Zorman SLO Renault Clio Williams + 1:49,97
63. Denis Žbogar SLO Renault Clio Williams + 1:59,82
65. Marko Mlakar SLO Volkswagen Golf + 2:02,44
69. Rado Raspet SLO Mitsubishi Lancer EVO VIII + 2:04,81
71. Peter Marc SLO Mitsubishi Lancer EVO IX + 2:05,68
Divizija I:
1. Daniele Trani SLO Citroën AX 1.4 GTI 7:03,55
2. Miha Prek SLO MG ZR 105 7:24,29
3. Gregor Jurak SLO Suzuki Swift GTi 7:25,13
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu