Čeprav je Milan Bubnič že prvak, se je s Samom Valantom na zadnji dirki potil za vsako desetinko. Na koncu je slavil Valant, najhitrejši dirkač pa je bil Vladimir Stankovič s formulo 3000.
Dvoboj legend, pa naj bo govor o dirkalnikih (Lancia Delta Integrale z okoli 450 KM) ali voznikih (Milan Bubnič je letošnji, Samo Valant pa nekdanji prvak), je na zadnji gorski dirki državnega prvenstva pripadla Dolenjcu. Po dveh vožnjah je kazalo bolje Bubniču, vendar je Valant v zadnji vožnji tvegal, odpeljal na vse ali nič in si prislužil največji pokal.
»Pred Koroško vasjo sem že letel v višini varovalne ograje, « je malce bled, a hkrati zadovoljen pripovedoval Valant, medtem ko je Bubnič le zamahnil z roko, rekoč, da je kljub vsemu zadovoljen. S to zmago je Valant osvojil tudi drugo mesto v skupnem seštevku DP, saj se je lanski prvak Igor Dekleva ukvarjal z nedelujočimi zavorami.
Zaradi pokvarjenega zavornega cilindra se je vso dirko peljal brez zavor, pred ovinki in šikano pa si je pomagal le s pretikanjem v nižje prestave - njegovi povprečni hitrosti 117 km/h se tako lahko le priklonimo. Tvegano in pogumno! Dekleva je moral dirko vseeno dovolj hitro odpeljati, saj mu je za tretje mesto v DP za ovratnik dihal kot prerojen Andrej Skrbinšek. No, da Deklevovi družini ni bilo dolgčas, je poskrbel še oče Slavko, ki se je pomeril v pokalnem Cliu.
»Zavrtel sem se že v prvem ovinku prvega treninga, « se je smejalo večkratnemu prvaku. Vladimir Stankovič pa je bil neulovljiv: celo Italijan Nalon in Pivčan Smrdelj mu s podobno tehniko nista mogla do živega, škoda je le, da na Gorjance ni pripeljala na sprehod svoje prototipe še družina Zajelšnik.
V posameznih divizijah so novi prvaki brata Vasja in Tadej Miklavčič (ki se bosta preusmerila v reli) ter Aleš Prek, ki se je z naslovom lahko pohvalil že na prejšnji dirki. Omembe vredne so bile še nesreče Slavka Zormana (totalka Renaulta Clia), Igorja Cotiča in Špele Fabijan (poškodovana zadka Swifta in Clia).
Dirka na Gorjancih je znova dokazala, da ima lepe možnosti za vrhunsko prireditev, le organizatorju na čelu z Rudijem Šalijem bi se morali zahvaliti za pretekle uspehe in na novo postaviti vodilne. Letos je kljub delno položenemu asfaltu, težavami s šikano, nedelujočemu tiskovnemu središču, celo brez spletne strani in uradnih rezultatov vse potekalo presenetljivo ‘kot namazano’, verjetno tudi zaradi prelepega vremena.
Aljoša Mrak, foto: Aleš Pavletič
Skupna razvrstitev
1. Vladimir Stankovič (SLO, Lola Ford F3000) 5:35, 60
2. Marieto Nalon (ITA, Lola Zytek F3000) 5:43, 04
3. Samo Valant (SLO, Lancia Delta Integrale) 5:56, 35
4. Milan Bubnič (SLO, Lancia Delta Integrale) 5:57, 50
5. Marjan Smrdelj (SLO, Lola F3000) 5:58, 07
DIVIZIJA I:
1. Vasja Miklavčič (Fiat Seicento Sporting) 7:19, 09
2. Luka Kropivšek (Fiat Seicento Sporting) 7:28, 53
3. Nejc Juhant (Fiat Seicento Sporting) 7:29, 02
DIVIZIJA II:
1. Tadej Miklavčič (Suzuki Swift GTI) 6:48, 20
2. Franjo Merkač (Zastava Yugo)* 6:53, 52
3. Andrej Mihevc (Zastava Yugo) 6:57, 76
*najhitrejši v pokalu Yugo
DIVIZIJA III:
1. Matej Grudnik (Renault Clio RS) 6:28, 44
2. Miro Veljak (Honda Integra Type-R) 6:32, 84
3. Alojz Udovč (Renault Clio RS) 6:37, 60
RAZVRSTITEV V DP:
1. Bubnič 278, 3, 2. Valant 230, 3. Dekleva 184, 4. Skrbinšek 173, 7 . .