Samo Valant je po drugem mestu v Sevnici, kjer se mu je zmaga izmuznila za pičle 0, 26 desetinke, znova na prestolu. S povprečno hitrostjo 124 km/h je voznik Lancie Delte Integrale skupine F na dobri poti do naslova prvaka v gorskih dirkah.
Trebanjcu se zaradi odstopa zmagovalca prve dirke Saša Horvata (Mitsubishi Lancer EVO VIII) v prvi tekmovalni vožnji in malce večji pazljivosti prvaka Milana Bubniča (Lancia Delta Intergale) ni bilo treba toliko ukvarjati z lovljenjem sekund, mu je pa več težav povzročala muhasta tehnika njegove zverinsko zmogljive Deltone.
»V drugi tekmovalni vožnji je začel motor delati na tri cilindre, zato je bil doseženi čas kljub vsemu presenečenje. Ker je bila velika verjetnost, da bo odpovedal poslušnost, sem že premišljeval o odstopu. Nato pa smo napako le odkrili, pravilno namestili podložko in ventil je znova delal, kot bi moral, « ni skrival svojega veselja Valant. Hkrati je še priznal, da je imel v nasprotju s Sevnico tokrat nove gume in da ga zato v spremenljivih vremenskih razmerah tudi Bubnič in Boh nista mogla ujeti.
Poletni nalivi in nov asfalt so dirkačem povzročali številne težave, saj so se vsi pritoževali, da nova podlaga sploh ne odvaja vode s cestišča. Najslabše naj bi bilo v šikani tik pred gostilno. Najhuje jo je skupil Franjo Merkač, zmagovalec prve dirke v pokalu Yugo, saj je zapeljal s ceste in močno poškodoval desni bok svojega ‘navitega’ Yuga. Še dobro, da je bil to desni del avtomobila . .
Zaradi slabega vremena je bil verjetno najbolj žalosten Vladimir Stankovič, ki je prišel na Gorjance brez dežnih gum, je pa v suhi tretji vožnji treninga in predvsem prvi tekmovalni dokazal, da bo z dodelano formulo Lola Zytek F3000 še zelo hiter. Prav tako je presenetil Andraž Hribar, ki je prvič pokazal zmogljivosti dirkalnika Radical SR3 in v suhem dosegel kar osmi čas vožnje. Spodbudno.
V pokalu Renault Clio RS, v katerem je iz dirke v dirko več dirkačev, je znova zmagal Igor Dekleva. Hrvat Dan Lipoščak ni veliko zaostal za prvouvršenim in verjetno bo imel Unčan z njim v prihodnosti še precej dela. Odličen tretji je bil prav tako Hrvat Ivan Baran. V diviziji II je najhitreje odpeljal Matej Grudnik (Renault Clio RS), vendar so se pri Prekovi ekipi pritožili zaradi neenakih razmer.
Žirija dirke se je odločila, da se v skupni razvrstitvi upošteva tudi sporna tretja vožnja, medtem ko se za divizijo štejeta le dve. Zato je v skupnem seštevku zmagal Grudnik, v diviziji pa Prek, oba pa se pritožujeta nad slabimi razmerami, zaradi katerih najraje ne bi več nastopala na domačih gorskih dirkah. V diviziji I je največji pokal odnesel domov Primorec Igor Cotič (Suzuki Swift GTi), ki je ob težavah Denisa Saviča (Rover M6 ZR-105) in že omenjenega Merkača še povečal prednost v državnem prvenstvu. V pokalu Yugo je zmagal Sebastijan Kobal.
Pri AŠ2005 bodo imenovali komisijo za revizijo odločitve žirije, saj so posnetki na spletu dokazali, da sta Sandi Boh in Luka Bravec nepravilno odreagirala ob nesreči italijanskega sodirkača (gorel je Renault RS Maxi Turbo). Torej je mogoče, da se bodo uradni rezultati spremenili. Naslednja dirka bo 21. in 22. junija na Rogli, kjer se znova obeta pravi avtomobilistični spektakel. Vabljeni!
Skupna razvrstitev
1. Samo Valant (SLO, Lancia Delta Integrale) 06:14, 27
2. Milan Bubnič (SLO, Lancia Delta Integrale) +04, 60
3. Sandi Boh (SLO, Mitsubishi Lancer EVO VIII) +23, 21
4. Andrej Skrbinšek (SLO, Peugeot 206) +26, 24
5. Asja Zupanc (SLO, Mitsubishi Lancer EVO VIII) +26, 89
6. Matej Grudnik (SLO, Renault Clio RS) +27, 70
7. Aleš Prek (SLO, Honda Civic Type-R) +30, 73
8. Igor Dekleva (SLO, Renault Clio RS Cup) +32, 51
9. Dan Lipoščak (HR, Renault Clio RS Cup) +33, 54
10. Ivan Baran (HR, Renault Clio RS Cup) +39, 85
DIVIZIJA I:
1. Igor Cotič (SLO, Suzuki Swift GTi) 07:00, 56
2. Massimiliano Premutti (ITA, Peugeot 205 Rallye) 07:09, 01 3. Vasja Miklavčič (SLO, Suzuki Swift GTi) 07:13, 19
DIVIZIJA II:
1. Aleš Prek (SLO, Honda Civic Type-R) 04:24, 07
2. Matej Grudnik (SLO, Renault Clio RS) 04:25, 78
3. Martin Jeršin (SLO, Honda Integra Type-R) 04:40, 60
POKAL RENAULT CLIO RS:
1. Igor Dekleva (SLO, Renault Clio RS Cup) 06:46, 78
2. Dan Lipoščak (HR, Renault Clio RS Cup) 06:47, 81
3. Ivan Baran (HR, Renault Clio RS Cup) 06:54, 12
Aljoša Mrak, foto: Aleš Pavletič