Skoraj bolj od dogajanja na stezi na gorskohitrostni dirki za državno prvenstvo na Lučinah je bilo zanimivo dogajanje po njej.
Ko so dirkači, med njimi tudi najhitrejši med tistimi, ki so se merili za točke državnega prvenstva, Samo Valant, že hoteli odpeljati svoje avtomobile z zaprtega parkirišča, je prišla vest, da je Milan Bubnič, njegov največji tekmec (ki je na dirki zaradi okvare diferenciala in posledičnega vrtenja odstopil), vložil protest proti Valantovemu avtu.
Po pregledu se je izkazalo, da Valantov avto sicer ustreza Fijinemu pravilniku, da pa hkrati ne ustreza slovenskemu pravilniku za isti razred tekmovalnih vozil. Kako je to mogoče? Fijin pravilnik dovoljuje odstranitev svetil z avtomobila in ob tem nima nobenih dodatnih zahtev, slovenski pravilnik pa za spremembami FIE zaostaja kako leto ali dve (ne le tu, tudi pri minimalnih težah in podobnem) in zahteva, da so tam, kjer so bile luči, sedaj plastični pokrovi.
Valant jih ni imel in žirija mu je salomonsko pustila četrto mesto v skupni razvrstitvi mednarodne dirke oziroma prvo v skupini E1 (ker naj bi zanjo veljal pravilnik FIE), ne pa tudi državnega prvenstva. In Bubnič si je tako z ne najbolj elegantno potezo zagotovil, da se še lahko bojuje za naslov prvaka . .
V DP je tako nekoliko nepričakovano slavila Asja Zupanc (zaradi okvare ležajev motorne gredi je namreč odstopil tudi Sandi Boh), precej tesno pa ji je za ovratnik dihal hitri Aleš Prek, ki si je s tem pridirkal še eno zmago v skupini N in tako ni več daleč od ponovne osvojitve naslova prvaka.
V diviziji 1 je Denis Savič zmago izgubil v drugi vožnji, ko so mehaniki v njegovega Roverja natočili premalo goriva. Motor je prekinjal, izgubil je približno pet sekund, kar je bilo dovolj, da ga je Vasja Miklavčič zanesljivo premagal, Igor Cotič pa vseeno ni mogel mimo njega in se je moral zadovoljiti s tretjim mestom.
Divizijo 2 je seveda zanesljivo dobil Prek, med Seicenti je bil najhitrejši Matevž Boh, v diviziji 4 pa Matej Grudnik, ki se je tja preselil z le rahlo spremenjenim Cliom, s katerim je prej sicer nastopal v diviziji 2 (je pa bil, zanimivo, še vedno nekaj počasnejši od Preka, s katerim se je sicer bojeval v diviziji 2).
Seveda ne smemo mimo absolutno najhitrejših na dirki, voznikov formul in prototipov. Alexander Zajelšnik je pokušal biti tudi tokrat hitrejši od brata Patrika.
Naslednja dirka za DP bo v Avstriji, na stezi Simonhohe, zadnji avgustovski konec tedna, nato pa se bo sezona po daljšem premoru končala konec oktobra v Zasavju.
Rezultati za DP:
1. Asja Zupanc (Mitsubishi Lancer) 7:26, 61
2. Aleš Prek (Honda Civic) +5, 74
3. Matej Grudnik (Renault Clio) +8, 81
4. Rok Turk (Peugeot 206) +18, 04
5. Mitja Slejko (Renault Clio) +18, 39
DIVIZIJA I:
1. Vasja Miklavčič (Suzuki Swift) 7:58, 07
2. Denis Savič (Rover ZR-105) 8:01, 25
3. Igor Cotič (Suzuki Swift) 8:06, 33
DIVIZIJA II:
1. Aleš Prek (Honda Civic) 7:32, 35
2. Mitja Slejko (Renault Clio) 7:45, 00
3. Rado Raspet (Renault Clio) 8:07, 40
Divizija III (Fiat Seicento):
1. Matevž Boh 8:58, 92
2. Simon Rončel 8:59, 16
3. Urban Kropivšek 9:11, 93
DIVIZIJA IV:
1. Matej Grudnik (Renault Clio) 7:35, 42
2. Rok Turk (Peugeot 206) 7:44, 65
3. Guglielmo Vallisneri (Golf III Kit Car) 7:54, 27