Gorske dirke: Patrik Zajelšnik uspešen v DP-ju in v tujini

Med formulami in prototipi je naslov slovenskega pokalnega prvaka osvojil dirkač kluba V-Racing Patrik Zajelšnik s prototipom Norma M20F. Drugo mesto je osvojil Marjan Smrdelj s formulo 3000, tretji pa je prav tako dirkač kluba V-Racing Alexander Zajelšnik (prototip Norma M20F).

30. 10. 2012

Ker so formulaši in vozniki prototipov v Sloveniji malce hendikepirani, saj njihovi dosežki ne prinašajo naslova državnega prvaka (za tiste, ki ne veste, so pravila taka, da je letošnji prvak Aleš Prek z najhitrejšim 'serijskim' avtomobilom - Porschejem 911 GT3), pa jih moramo pohvaliti, da pogosto uspešno zastopajo slovenske barve tudi na tujih dirkah. Ker se je Aleš Prek letos osredotočil le na nastope v državnem prvenstvu, Vladimir Stankovič pa je s prototipom nastopal le na skromnih treh dirkah, so bile oči uprte večinoma v brata Zajelšnik. Patrik (na fotografiji desno) in Alexander sta bolj ali manj uspešno nastopala s slovensko licenco in pod slovensko zastavo, zato se strinjamo s klubom V-Racing, da si zaslužita nekaj pozornosti. Sledi povzetek, ki so nam ga poslali iz velenjskega kluba.

"Za Patrika je bila letošnja sezona res uspešna. V lanski sezoni je Patrik zamenjal dirkalnik, s formule 3000 šel nazaj na prototip, vendar je tokrat namesto italijanske Oselle izbral francosko Normo, se nanjo hitro privadil in letos nizal res odlične rezultate. Na dirkah slovenskega državnega prvenstva je dosegel tri zmage, med njimi je bila prav gotovo najslajša v avstrijskem Simonhoehu, kjer je dirka za slovensko državno prvenstvo potekala skupaj z avstrijskim DP-jem. Tam je Patrik domačinu Hermannu Waldyju s formulo 3000 vzel zmago v generalni razvrstitvi prav na domačem dvorišču. V hrvaškem Buzetu, kjer je dirka slovenskega državnega prvenstva potekala v okviru evropskega prvenstva, je Patrik poleg zmage v slovenski razvrstitvi dosegel tudi zmago med prototipi in odlično četrto mesto v skupni razvrstitvi evropskega prvenstva.

Ekipa Zajelšnik pa se je poleg dirk slovenskega državnega prvenstva udeležila še 6 mednarodnih dirk širom Evrope. Tako je bil Patrik na uvodni dirki v Luxemburgu v začetku aprila 2. med prototipi in 3. v skupni razvrstitvi, na dirki francoskega DP v Aberschvillerju pa je bil 3. med prototipi in 6. v skupni razvrstitvi. Na dirkah nemškega državnega prvenstva je Patrik v Heilbadu zabeležil zmago med prototipi in tudi v generalni razvrstitvi, v Osnabruecku pa je zmagal med prototipi in bil 6. v generalni razvrstitvi. Za konec sezone se je v septembru udeležil še dirke avstrijskega državnega prvenstva v St. Agathi in bil 2. med prototipi ter 3. generalno in tako na najboljši možen način zaključil letošnjo zelo uspešno sezono.

Nekaj dobrih rezultatov pa je dosegal tudi njegov starejši brat Alexander. Alexander je v letu 2011 odlično nastopal z prototipom Osella PA 20S, v sezoni 2012 pa je tudi on presedlal na Normo M20F, ki pa jo pogaja BMW-jev motor. Letošnje leto je tako bilo predvsem namenjeno privajanju na nov dirkalnik in razmišljanju o potrebnih prilagoditvah in izboljšavah. Še največ problemov je Alexandru povzročal nov položaj sedeža, saj je bil v Oselli sedež na desni strani, medtem ko ima Norma sedež na levi strani. Ampak tudi tega se je Alexander že dokaj privadil, se večkrat uvrščal blizu stopničk, stopničke pa je dosegel na dirki Ibergrennen v Nemčiji (3. mesto med prototipi in 4. mesto v skupni razvrstitvi), v Simonhoeheju pa je bil drugi v slovenskem DP in 4. med prototipi."

Čestitke velenskemu V-Racingu in upajmo, da bo v prihodnosti še več tako uspešnih ekip v slovenskem gorskem prvenstvu in na priznanih evropskih dirkah.

Aljoša Mrak

FOTO: Uroš Modlic