Intervju: Rok Turk želi na EP z dirkalnikom S2000

25. 11. 2011 | Aljoša Mrak
Deli
Intervju: Rok Turk želi na EP z dirkalnikom S2000 (foto: Uroš Modlic)
Uroš Modlic

Devetindvajsetletni Idrijčan Rok Turk ima že deset let dirkaških izkušenj, letos pa mu je uspel veliki met: medtem ko je bil na državnem prvenstvu zgolj drugi, pa je postal kar pokalni prvak v reliju na evropskem prvenstvu dvokolesno gnanih dirkalnikov!

AM: Najprej čestitke za naslov pokalnega prvaka med 2WD evropskega prvenstva. Kako vam je uspelo, mislimo predvsem finančno in časovno?
RT: Bilo je težko, vendar vredno truda. Skupaj z relijem Poreč smo letos nastopali kar na 16 dirkah, kar je bil velik zalogaj. Tu bi se rad zahvalil predvsem celotni ekipi, Peugeotu Slovenija, Peugeotu Sportu ter drugim sponzorjem za vso podporo, pa seveda tudi sovozniku Eneju ter staršem. Slednji smo bili na dirkah evropskega prvenstva vsa ekipa.

AM: Sovoznik je prvak v DP, vi pa le podprvak. Je Piero Longhi res prevelik oreh?
RT: Na ta račun me je Enej v zadnjem času večkrat hecal, češ saj bo prišel tudi tvoj čas. Longhija se nisem ustrašil, prej me je njegov prihod v DP navdušil. Nato sva postala prijatelja, veliko stvari me je tudi naučil, saj ima v dirkanju res bogate izkušnje.

AM: Zaradi evropskega prvenstva niste nastopili na domači dirki, reliju Idrija 2011. Vam je kaj žal?
RT: To je bila verjetno ena najtežjih odločitev, saj je nastop na domači dirki vedno izziv. Zdaj mi ni žal, saj smo zato projekt EP izpeljali do konca, kot je bil načrtovan.

AM: V DP-ju ste nastopili s Peugeotom 207 S2000, v EP-ju pa z veliko šibkejšim dirkalnikom 207 R3T. Kakšni so načrti za sezono 2012?
RT: Za prihodnjo sezono se zelo resno pripravljamo na evropsko prvenstvo, vendar tokrat z dirkalnikom Peugeot 207 S2000. Zadnjo besedo bodo imeli seveda sponzorji, saj stane ena dirka s takim dirkalnikom od 30 do 50 tisoč evrov. Seveda pa bi ob tem odpeljali še izbrane dirke državnega prvenstva.

AM: Zakaj prav EP, zakaj ne IRC?
RT: Evropsko prvenstvo je, čeprav so dirke dolge in naporne, cenejše. Pa tudi FIA priznava le tri prvenstva: svetovno, evropsko in državna. Če hočeš nekaj zgraditi, moraš graditi po fazah, samo en nastop na dirki za SP me ne zanima. Najprej DP v nižjih kategorijah pa vse do generalne razvrstitve, potem EP z dvokolesnim malčkom, nato z dirkalnikom specifikacije S2000, in če mi je dovoljeno sanjarjenje, nadaljevanje z, recimo, Peugeotom 208 R4.

Aljoša Mrak

Foto: Uroš Modlic

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja