Žal so Luca Alphanda včerajšnje težave z menjalnikom bagija Mini John Cooper Works na dvokolesni pogon stale možnosti za končne stopničke na Puščavskem izzivu 2018, je pa jasno, da je Nasser Al Attiyah v svetu cross-countryja dobil enakovrednega nasprotnika.
Nasserja na izzivu letos zaradi političnega spora med ZAR in Katarjem sicer ni, je pa zato danes Alphand dobesedno pometel s konkurenco. Francoz se je gigantskih sipin puščave med Abu Dabijem in Savdsko Arabijo lotil po smukaško – brez zavor. Danes je zasenčil sotekmovalce v kategoriji avtomobilov, a ker si je včeraj privoščil predolg postanek v sipinah, na spodobno končno uvrstitev seveda ne more več računati. Vodstvo je tako ohranil Čeh Martin Prokop.
V motoristični vrsti se je na prvo mesto z etapno zmago prebil v Dubaju živeči Sam Sunderland, ki te sipine pozna kot lasten žep. Zmagovalec lanskega Dakarja, Puščavskega izziva in relija Sealine v Katarju lahko s tem znova upa na zmago, čeprav statistika govori, da je konec tretje etape bolje biti kakšno mesto nižje. Odpiranje trase v puščavi je dobesedno zamudno početje. Drugo mesto je danes pripadlo Matthiasu Walknerju, ki je zdaj skupno tretji, medtem ko je bil tretji Kevin Benavides s Hondo, ki se je z današnjim rezultatom zavihtel na skupno drugo mesto lestvice. S svojo vožnjo preseneča tudi Paolo Goncalves, ki se je tik pred Dakarjem močno poškodoval in je v cilj prišel tik za četrtouvrščenim aktualnim svetovnim prvakom Pablom Quintanillo. Reli se je žal prehitro končal za lokalnega heroja Mohammeda Al Balooshija, ki je bil danes odlično na poti. Nezavestnega ga je našel Toby Price in poklical helikopter. Tu je že pozno zvečer, Toby pa še kar daje intervjuje za emiratsko časopisje in prejema zahvale za svoje dejanje. "To bi storil vsakdo," se brani veliki simpatični Avstralec, ki je včeraj tudi sam močno padel, a se k sreči ni nič zlomilo.
In če se vrnemo še za hip k avtomobilski kategoriji, na drugo mesto za Alphandom je danes pripeljal Kuba Przygonski, ki je tudi skupno drugi.
Tekst: Tina Torelli
Fotografije: RallyZone
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?