V petek in soboto se je zgodila že osma dirka Rally Legend 2010, ki jo je tokrat prepričljivo osvojil Francoz Francois Delecour s Peugeotom 206 WRC.
Čeprav je bilo na letošnji sanmarinski dirki ogromno dirkalnikov skupine B, pa je Francoz izkoristil svoj talent in poskočnost Peugeota 206 WRC ter prepričljivo zmagal. Kako je mogoče, da je WRC zmagal med legendarnimi dirkalniki?
V San Marinu so morali po dekretu FIA izključiti dirkalnike skupine B iz uradnega tekmovanja, češ če so bili ti dirkalniki nevarni v osemdesetih, potem niso nič manj nevarni tudi 25 let kasneje. Zato so organizatorji za največje poslastice dirke organizirali mimohod, za starejše dirkalnike WRC (prejšnje tisočletje) in najzanimivejše dirkalnike s potečeno dirkaško homologacjo pa dirko.
A lahko nam verjamete, da je tudi tistih 22 voznikov, ki naj bi se le 'popeljali malo naokoli' pred uradno nastopajočimi, tiščalo plin do konca.
Kako tudi ne bi tiščali, saj smo med zvezdami letošnjega relija zasledili tudi lanskega zmagovalca Juho Kankkunena (Toyota Celica ST 185 1993), Mikija Biasiona (Lancia Rally 037 1984), Walterja Rohrla (Audi Sport Quattro S1 1985), Didierja Auriola (Toyota Celica ST 205 1994), že omenjeni Francoisa Delecourja (Peugeto 206 WRC 1999), Sandra Munarija (Lancia Stratos 1976), Fabrizia Tabatona (Peugeot 206 WRC 1998), Gustava Trellesa (Lancia Delta HF 1992), pa še Alessandra Nanninija (Lancia Delta Integrale 1991 - mnogim ni znano, da je pred vstopom v formulo 1 nastopal v reliju) in kot predvoznika celo Jackyja Ickxa.
Belgijska legenda je nastopila z Volkswagnovim modelom Scirocco R, s katerim je pred tedni v Nemčiji na reliju za SP nastopil Carlos Sainz in tako še prilil nekaj olja na gorečo razpravo, da se Volkswagen pripravlja na vstop v reli.
Zato je navkljub Audijem Sport Quattro S1, Lanciam Deltam S4, Peugeotu 205 T16, Fordu RS200, številnim Porschejem 911 in podobnim zverinam uradno Delecour slavil z razliko 28 sekund pred Tabatonom s podobnim, a leto starejšim dirkalnikom, tretji pa je bil že prej omenjeni Auriol s 16 let staro Celico, ki pa si je že nabral dobro minuto in 35 sekund zaostanka. No, če smo na koncu uradni, da ne rečemo natančni, potem moramo podčrtati, da je uradni zmagovalec Rally Legenda 2010 prav Auriol, Delecour pa je zmagovalec v pokalu WRC. A ostaja nesporno dejstvo, da je bil Delecour najhitrejši. (AM)
Uradni rezultati:
Foto: Aleš Pavletič