Nasser Al Attiyah: Predčasno zapustil bolnišnico in oblekel kombinezon. V Katarju se začenja reli Sealine!

18. 4. 2017 | Tina Torelli
Deli

Na drugem reliju za svetovno prvenstvo FIM in četrtem reliju za svetovni pokal FIA v Katarju se enako verjetno kot vroče vreme napoveduje oster boj med večnimi rivali. Vsi imajo na grbi tri glavne skrbi: navigacijo, kamne in ... gume! 

Na štirih etapah relija Sealine se bodo v avtomobilistični kategoriji udarili poškodovani Nasser Al-Attiyah, zmagovalec Abu Dabija šejk Khaled Al-Qassimi, Savdijec Yazeed Al Rajhi, Katarec Mohammed Abu Issa in bivši odlični motorist Jakub Kuba Przygonski. Na bojno polje se vrača tudi zmagovalec prve Baje v sezoni Aron Domzala, ki je na nedavnem reliju v Abu Dabiju v peščenem morju izkusil morsko bolezen ali kinetozo in tako odstopil od tekmovanja.

 

V motociklistični kategoriji se za vrh bori še več med sabo zelo izenačenih favoritov  - zmagovalec Dakarja in vodilni na lestvici Sam Sunderland se bo ponovno pomeril s Quintanillo, Renetom, Meom, Walknerjem. Goncalvesom, Benavidesom in Al Balooshijem, če naštejemo le največja imena. 

 

Danes se je petdnevni reli začel s 4,85-kilometrsko specialno preizkušnjo na motokros stezi dirkališča Losail, kjer so bili najhitrejši Al Attiyah, Meo in Hernandez Ponce v kategoriji štirikolesnikov. Sledijo štiri etape po najbolj odročnih predelih Katarja.

Nasser Al-Attiyah še vedno okreva po poškodbi, a je bolniško haljo predčasno zamenjal za kombinezon. Dirka na domačem terenu je le preveč pomembna in Nasser tukaj ni zmagal le enkrat, leta 2013. Njegovo nesrečo na nedavnem Puščavskem izzivu je izkoristil šejk Al Qassimi s Peugeotom DKR 3008 - njegova zmaga je pomenila manjšo senzacijo, saj je na popolnoma peščenem reliju prvikrat slavil dirkalnik na dvokolesni pogon. "To bo zame povsem nova izkušnja, saj je teren tu popolnoma drugačen od Abu Dabija in Dubaja." je povedal šejk, Sam Sunderland pa je dodal: "Pred to dirko čutim veliko strahospoštovanje: veliko je kamnov, veliko nevarnosti, trasa je popolnoma nepredvidljiva." Izvedeli smo tudi, kaj skrbi drugega na lestvici, domačina in bivšega šampiona na štirikolesniku Abu Isso: "Gume! Etape so dolge in na tem terenu je težko ohraniti gume."

  

In kaj o reliju in svoji ekipi meni KTM-ov direktor tima in bivši tekmovalec Jordi Viladoms? "To je zelo drugačen reli, če ga primerjamo s Puščavskim izzivom. Navigacija je tu mnogo težja! Seveda lahko tekmovalci še vedno vozijo v skupinah, kot so to poskušali v Abu Dabiju, a če se bo izgubil eden, bo izgubil cel tim. Teren tu je veliko bolj kamnit, kar je dodaten minus. Naši tekmovalci niso dobili nikakšnih navodil ekipe, vsakdo bo vozil po svoji vesti. Vsi trije so zelo močni in vsak od njih lahko zmaga."

 

Jordi, malo ti je pa vseeno žal, da si škornje zamenjal za superge ... ;-)

Tekst: Tina Torelli

Fotografije: Rally Zone

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj