Fausto Bormolini je bil s povprečno hitrostjo 145 kilometrov na uro zmagovalec prve gorsko hitrostne dirke v Podnanosu. Za državno prvenstvo zmaga Mateju Grudniku.
Nova tekmovalna proga iz Podnanosa proti Rebernicam je upravičila visoka pričakovanja. Hitra in tekoča steza je bila velik test za gorskohitrostne dirkače ob koncu sezone, obenem pa je bila tudi že zdaj odlična napoved za prihodnjo tekmovalno sezono. Če je letošnja sezona minila v znamenju popolne prevlade Milana Bubniča (Lancia Delta), sta bila na zadnji dirki odlična Matej Grudnik (Renault Clio) in Anže Dovjak (Hyundai i30 TCR).
Grudnik tokrat suvereno
Zmago za državno prvenstvo si je z vrhunsko drugo tekmovalno vožnjo privozil Matej Grudnik (Renault Clio), ki je po prvi vožnji zaostajal tako za Milanom Bubničem (Lancia Delta) kot Anžetom Dovjakom (Hyundai i30 TCR). Prve tri voznike je ločilo le 0,9 sekunde. V drugo je Bubnič prehitel Dovjaka, Grudnik pa je oba ugnal za več kot tri sekunde. V prvi vožnji je imel še nekaj tehničnih težav, v drugo pa je napadel na vso moč in zasluženo zmagal. Njegova prednost pred Bubničem je znašala 3,1 sekunde.
Prek nepremagljiv, toda ...
V razredu 5a je v Podnanosu spet slavil zmago Aleš Prek (Honda Civic), ki je bil letos v tem razredu nepremagljiv. A ker ni vozil celotne sezone, mu niti štiri zmage niso pomagale do končnega naslova prvaka. V Podnanosu sta bila Preku v razredu najbližje Mark Žgavec (Citroen DS3) in Mitja Bratina (Peugeot 208 rally4). V razredu 3 je bil najhitrejši Patrik Ruzzier (Fiat Punto Kit Car), v razredu 4 pa Matevž Čuden (Renault Clio).
Zelo napeto je bilo v obeh razredih, kjer se je prav v Podnanosu odločalo gorsko državno prvenstvo. Najprej je bil to razred 5b, kjer je Klemen Trček (MG ZR 105) z zmago na najboljši način ubranil naslov prvaka iz lanske sezone. Potreboval je zmago, ob tem pa njegov glavni tekmec Jan Pivk (MG ZR 105) ni smel biti boljši kot drugi. Trčku je pomagal sin Nejc, ki se je zavihtel na drugo mesto.
Sanja Smrdelj najhitrejša med voznicami
Med starodobniki je slavil Matjaž Korošec (BMW 325i) pred Petrom Lešnjakom (Fiat 128NP), med ženskimi voznicami pa prepričljivo Sanja Smrdelj (Yugo Integrale). Druga je bila Tijana Vidmar (Peugeot 106), tretja pa Špela Brezič (Renault Twingo). Smrdeljeva se je z Yugom, ki jo poganja motor Lancie Delte, zavihtela celo v prvo deseterico skupne razvrstitve državnega prvenstva.
Trdoto ograj je preizkusilo še nekaj voznikov, najbolj boleče - predvsem rezultatsko - je bilo za Gašperja Kosa in Miho Fabijana. Oba sta bila vodilna v pokalu Twingo in tudi glavna tekmeca za naslov prvaka. Voziti sta morala na vse ali nič in tokrat sta oba dobila - nič. Istočasno sta na stezi naredila napako, po njunem odstopu pa je prvak postal David Stušek.