Na dirkah paralelnega relikrosa se podijo vedno močnejši avtomobili, saj je klasičnim dirkalnikom skupine N in A odklenkalo.
Pod Peljhanovim šotorom in pred dvema spremljevalnima tovornjakoma so se kot ponavadi sončili Lancerji različnih evolucij, vendar pa v nasprotju z relijem ni bil nobeden skupine N.
»Tokrat s Petrom (Marcem, op. a.) dirkava v dobri skupini N ali pa slabi F, že na zadnjih dirkah letošnje sezone pa bom nastopil s pravo skupino F, narejeno posebej za relikros in gorske dirke, « je kot ponavadi s svojimi redkimi, a slikovitimi besedami povedal najhitrejši Idrijčan. Govora je bilo seveda o relijskih Mitsubishijih, ki so zaradi omejujočih tehničnih pravilnikov vedno manj konkurenčni . . ne boste verjeli, peresno lahkim buggyjem.
Dirkalniki, ki so v osnovi namenjeni avtokrosu, postajajo iz dirke v dirko zmogljivejši, prilagojeni asfaltni podlagi paralelnega relikrosa, zato morajo tudi ‘školjkarji’ konkretneje poseči v mehaniko in elektroniko. Z večjimi posegi pa že spadajo v prej omenjeno skupino F.
A presenečenje je, da se tudi v najšibkejši diviziji I prijavljajo v skupino F, ki tehniko najmanj administrativno omejuje. Znova je bil najhitrejši Grega Kravos, ki je pred številnimi bučnimi navijači z odlično pripravljenim in v Italiji najetim AX-om premagal Strožiča (Renault Clio 1.4 16V), kot tretji pa se je skozi cilj le še po hlapih (in zato poskakujoče) privlekel Italijan Donato (Peugeot 205 Rally).
V tej skupini nastopajo tudi Yugi in Škode, ki pa se vedno pogosteje prijavljajo v skupino F, saj imajo predelane motorje in manjšo maso (plastične šipe).
V pokalu Yugo je bil najuspešnejši Andrej Mihevc, ki je v najšibkejši diviziji osvojil le šesto mesto. V diviziji II je izkoristil novejšega Clia Matej Grudnik in slavil pred Andražem Hribarjem, odličen tretji je bil Primož Kostajnšek v Oplovi Astri.
V diviziji III je Darko Peljhan navduševal z vožnjami počez, enkrat celo oplazil varovalne gume in se zavrtel, vendar pa se je suvereno uvrstil pred Marcem in Žakljem. No, v pozivni dirki pa je sedel v še zmogljivejšega Mitsubishija (namenjenega Sandiju Bohu, ki pa ga na dirki ni bilo) in prepričljivo slavil tudi pred vozniki buggyjev.
V diviziji IV, ki v nasprotju z drugimi divizijami (DP) velja le za pokalno prvenstvo AŠ, je zmagal Boštjan Petrovčič (Buggy 3.0). Prav Petrovčič ima buggyja, ki ga uporablja zgolj za dirke paralelnega relikrosa.
Drugi je bil Matija Rakovec (buggy Suzuki 1300), tretji pa Ivo Bokal, ki je imel to srečo, da se je Dejan Petrič v vožnji za tretje mesto zavrtel prav v zadnjem ovinku, ko je vodil pred Bokalom.
Prihodnja dirka paralelnega relikrosa se bo odvijala 14. septembra, seveda znova na logaškem poligonu. Bo za zmago treba sedeti v enosedu ali je nastopilo obdobje Mitsubishijev skupine F?
Rezultati
Divizija I:
1. Grega Kravos (Citroën AX)
2. Mitja Strožič (Renault Clio 1.4 16V)
3. Lorenzo Donato (Peugeot 205 Rally)
Divizija II:
1. Matej Grudnik (Renault Clio RS)
2. Andraž Hribar (Renault Clio Cup)
3. Primož Kostajnšek (Opel Astra GSi)
Divizija III:
1. Darko Peljhan (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2. Peter Marc (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
3. Rajko Žakelj (Subaru Impreza STi)
Aljoša Mrak, foto:? Žiga Šparemblek