Vsi zmagovalci v Logatcu so na prvi letošnji dirki na Vranskem, ki se je zgodila že predpretekli konec tedna, gledali tekmece v hrbet.
Daniele Trani, Dejan Petrič in Andrej Makarovič so bili namreč na AMZS-jevem centru varne vožnje drugi, Slavko Zorman pa celo tretji. Prva letošnja prireditev na logaškem poligonu, ki ji bosta sledili še Vrtojba in zaključna v Logatcu (ob tem ne štejemo pozivne dirke, ki bo 26. maja v ljubljanskem BTC-ju), pa je precej premešala karte v posameznih divizijah.
Medtem ko smo imeli na prvi dirki državnega prvenstva v paralelnem relikrosu težave z zagotavljanjem fotografskega materiala za reportažo (organizatorji namreč našemu fotografu niso dovolili, da bi opravil svoje delo), kar lahko, sodeč po lanskih izkušnjah, znova pričakujemo tudi v Vrtojbi, je imel naš Uroš veliko dela, da je ujel vse dogodke, ki so potekali v logaški industrijski coni. Pa ne govorimo le o postavnih Štajerkah, ki sta poživili že tako pestro dirkaško dogajanje zaradi spremenljivega vremena ...
V diviziji I smo vsi pričakovali, da se bo Gorazd Prosenc (Pogačarjev Golf prve generacije!) glede na čase v kvalifikacijah zlahka prebil na prvo mesto, vendar je dež tik pred finalno vožnjo pomagal Danielu Traniju, da je manjšo moč motorja sicer izvrstno pripravljenega AX-a nadomestil s pogumnimi vožnjami po mokrem asfaltu. V boju za tretje mesto je imel Tomaž Potisek lahko delo, ker je Grega Premrl raje predčasno odstopil, kot pa dokončno uničil pešajoči menjalnik svojega MG-ja ZR 105, saj ga konec tedna že čaka nastop na reliju Saturnus.
V diviziji II je Slavko Zorman (Renault Clio Williams) v mokri finalni vožnji zlahka opravil z Leonom Vodopivcem (Renault Clio Cup), Zoran Poglajen (prav tako Renault Clio Cup) pa je zasedel najnižje zmagovalne stopničke. Kot zanimivost naj povemo, da je Tomaž Trček nastopil s povsem novim dirkalnikom Renault Clio Cup ekipe Lema Racing, ki je po zmogljivostih povsem primerljiv s prej naštetimi Clii prejšnjih generacij, vendar je nastopal v veliko močnejši diviziji III. Ali je to zaradi 1,6-litrski turbomotorja, ostaja neznanka.
V najmočnejši diviziji je Dejan Petrič imel tudi nekaj sreče, saj je aktualnemu prvaku Ivu Bokalu deloma odpovedal menjalnik in je dirko končal le s prvo in četrto prestavo. No, da je imel Petrič res veliko sreče (v nesreči), pa je dokazoval tudi kovinski ropot, ki je v zadnjem krogu nakazoval na hudo mehansko okvaro njegovega buggyja. Če bi dirka trajala še en krog, morda sploh ne bi zmagal ... Odličen tretji je bil Jaka Marinšek, ki je iz Porscheja 911 GT2 (model 997) izvlekel zadnje atome moči. Njegov nastop, na katerem je nadomestil kar štirisekundni zaostanek, je bil eden od vrhuncev dirke! V pokalu Fiat Grade Punto sta glede na uvrstitve na Vranskem Andrej Makarovič in Domen Rode zamenjala mesti, zato imata po dveh nastopih (od štirih prireditev!) enako število točk. V pokalu Yugo je znova slavil Leon Ivič, na žalost pa je sestra Grege Premrla Simona prav tako odstopila zaradi odpovedi menjalnika.
Prihodnja (zgolj pozivna!) dirka bo konec maja v ljubljanskem BTC-ju, prvenstvo pa se nadaljuje konec junija na Primorskem. (AMr)
FOTO: Uroš Modlic
REZULTATI
Divizija I:
1. Daniele Trani Citroën AX 1.4 GTI
2. Gorazd Prosenc Volkswagen Golf I
3. Tomaž Potisek Volkswagen Golf III
Divizija II:
1. Slavko Zorman Renault Clio Williams
2. Leon Vodopivec Renault Clio Cup
3. Zoran Poglajen Renault Clio Cup
Divizija III:
1. Dejan Petrič buggy Opel 2000 4x4
2. Ivo Bokal buggy Alfa 3500 V6 4x4
3. Jaka Marinšek Porsche 911 GT2
Pokal Fiat Grande Punto:
1. Andrej Makarovič
2. Domen Rode
3. Tomaž Trček