Peugeot 2008 DKR v dirkaških barvah

18. 11. 2014
Deli

Mesec in pol pred začetkom vztrajnostne dirke Dakar se je Peugeotova ekipa predstavila v dirkaških barvah. Karoserijo iz ogljikovih vlaken je prekrila modro-rumeno-rdeče-bela obleka s prepoznavnim bikom.

"Zdaj je videti veliko bolj agresiven!" je navdušeno izjavil Cyril Despres, ki ni vajen tovrstnih stilskih barvnih učinkov na tako veliki površini karoserije. Medtem pa je Stéphane Peterhansel kaj hitro opazil, kako lahko ta nova grafična podoba praktično pripomore k večjemu udobju ekip: "Potniški prostor prekrit z belo barvo je zelo velika prednost za zaščito pred vročino. Jaz sem že tekmoval z avtomobilom, ki je imel črno streho, in povem vam, da je to velika razlika!"

Po več tisoč kilometrih, ki jih je peugeot 2008 DKR v zadnjih mesecih prevozil po Maroku, je morala vseh članov ekipe, ki so vpleteni v ta drzen projekt, na zelo visoki ravni: "Rezultati opravljenih testiranj so pokazali, da naš tehnični koncept stoji na trdnih temeljih," je potrdil Bruno Famin, direktor ekipe Peugeot Sport. Treba pa je kljub temu upoštevati, da je dirkalnik v zelo zgodnji fazi svojega razvoja, zato previdnost ni odveč: "Za to avanturo smo si zadali velike ambicije, vendar pa se je bomo lotili z veliko mero ponižnosti. Glede na to, da smo se ob uvedbi programa vzdržljivostnih dirk odločili začeti z najbolj težko preizkušnjo, kar jih obstaja, bomo zagotovo naleteli na veliko ovir in težav. Zato je pomembno, da se stvari lotimo ene za drugo. Naš glavni cilj v prvem letu je prevoziti čim več kilometrov s čim več avtomobili."

Carlos Sainz, ki ga visoko cenijo zaradi nasvetov pri razvoju in ki je dejansko vozil že vsak tip avtomobilov, povsem podpira tehnični koncept peugeota 2008 DKR: "Ekipa je pripravila zelo posebno in inovativno vozilo, ki nakazuje, da bo zares vsestransko uporabno in primerno za razne vrste terenov, s katerimi se bomo najbrž morali spopasti. Koncept deluje dobro. Testiranja so pokazala, da je lahko dirkalnik zelo hiter, čeprav je seveda očitno to zelo težko 100 % trditi za katerokoli vozilo v njegovem prvem letu obstoja."

48 dni pred startom ima ekipa še zelo zaseden program: 20. novembra se bodo servisni tovornjaki, polni materiala in posamičnih rezervnih delov, vkrcali na ladjo za Argentino. Zatem bo treba dokončati še vse tri dirkalnike, ki bodo na sredini decembra z letalom prepeljani v Južno Ameriko, takoj po zaključku zadnjega testiranja v Maroku. Medtem bodo morale ekipe voznikov prestati intenzivni tečaj o mehaniki, da bodo znali izvesti kakršnokoli urgentno popravilo na njihovem dirkalniku med maratonsko etapo relija, ko pomoč serviserjev ni dovoljena. Pri tako intenzivnem načrtu se člani ekipe Peugeot-Total še zdaleč niso soočili z najhujšim!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol