Po smoli favoritov sta se na vrh skupne razvrstitve in divizije III uvrstila Ivo Bokal z buggyjem Alfa 3.500 V6 4x4 in Jaka Marinšek s Porschejem 911 GT2.
Prva letošnja dirka paralelnega relikrosa se je odvijala v Logatcu in čeprav je bil 1. april, se nobeden z dirkaško čelado ni šalil. V diviziji I je slavil Gorazd Prosenc s Škodo Felicio Kit Car, saj je v finalni vožnji premagal hitrega Daniela Tranija (Citroën AX 1.4 GTI), predvsem pa pustil zadaj dva hitra MG-ja 105 ZR od Grega Premrla in Manuela Desarda. Izredni Prosenc, ki je iz Škode vlekel še zadnje atome moči, je proti koncu nedeljskih voženj v skupni razvrstitvi pretiraval, zadel gume in kar precej poškodoval moder in glasen češki dirkalnik. Na srečo se mladi voznik ni poškodoval.
V diviziji II je slavil Leon Vodopivec (Renault Clio Cup) pred Slavkom Zormanom (ki je modrega Clia Williamsa zamenjal za sivega, vendar po svojih besedah samo začasno, saj čaka, da modri pride iz Italije) in Andražem Hribarjem (Renault Clio Cup).
V diviziji III smo pričakovali hud boj med najhitrejšima voznikoma v kvalifikacijah med prvakom Dejanom Petričem (buggy Opel 2.000 4x4 16V) in presenetljivo hitrim Jako Marinškom s Porschejem 911 GT2, ki je z 3,6-litrskim prisilno polnjenim motorjem in zadnjim pogonom prava popestritev med številnimi buggyji. Žal pa se je Petrič poleg težav z menjalnikom moral soočiti še z odpovedjo prednje leve obese, zato je presenetljivo, a toliko bolj veselo, slavil Marinšek.
Da je mladi Jaka iz pravega testa, je dokazal še v pokalu Fiat Grande Punto, saj je med desetimi prijavljenimi dosegel tretje mesto, pred njim sta bila le Domen Rode in Andrej Makarovič. Rode in Makarovič sta v finalni vožnji poskrbela za pravi dvoboj, saj je Rode zmagal v prvi, Makarovič je bil hitrejši v drugi vožnji, dokler ni imel smolo z odtrganim kolesom Grande Punta. V pokalu Yugo pa je slavil Kristjan Prelaz, čeprav sta bila v tem nekoč bogato zastopanim pokalu na tej dirki samo dva dirkača.
Pestro je bilo tudi v skupni razvrstitvi. Po težavah z motorjem Roberta Kociperja (buggy VW 4x4 1.6), ko je na stezi pustil veliko olja, je moral na stezo prav eden od favoritov, Jaka Marinšek. Porscheja je težko obdržati na stezi že po suhem, zato si kar lahko predstavljamo, da po spolzki ni bilo ravno prijetno. Toda Marinšek se je uštel, vozil preveč previdno glede na stanje steze in zgrešil finale skupne razvrstitve. Da je bila bera presenečenj res polna, priča še zelo redka napaka Petriča, ki je bil na dobri poti k novemu uspehu, dokler ni prav v zadnjem ovinku naredil napako in se zavrtel. Po težavah z menjalnikom in obeso je bila napaka aktualnega prvaka le še pika na i nesrečnega konca tedna. Zato pa so težave favoritov izkoristili Ivo Bokal (buggy Alfa 3.500 V6 4x4), ki je na koncu zmagal, pa tudi Avstrijec Karl Kokaring (Citroën DS3 R3T) in predstavnik prve divizije Daniele Trani (AX).
Videli smo tudi starodobnike, med katerimi velja omeniti predvsem Davida Whita s srebrnim Porschejem Spyderjem Specialom, ki jih je na svetu le 47 in ki po napovedih ponosnega lastnika stane okoli 300 tisoč evrov (!), pa tudi drifterje, ki so poskrbeli za animacijo številnega občinstva med dirkaškimi pavzami.
Prihodnja dirka paralelnega relikrosa bo že 29. aprila na Vranskem. (AM)
FOTO: Uroš Modlic