Medtem ko je aktualni slovenski prvak v reliju Aleks Humar že v nizki preži za nastope na italijanskem pokalu Renault Clio R3T, čeprav o nastopih na relijih državnega prvenstva še premišljuje, pa imajo velike ambicije Aljoša Novak, Tim Novak in Grega Premrl.
Aljoša Novak bo v sezoni 2015 nastopal s Šebaljevim Mitusubishijem Lancerjem EVO IX, s katerim že ima nekaj izkušenj. »To je vrhunski dirkalnik skupine N, ki mi bo omogočal enakovredno borbo za naslov slovenskega prvaka v reliju. Dirkalnik bo dobil novo zunanjo podobo, prav tako bomo v ekipi skupaj z bratom Timom dobili nove kombinezone, enaka ostaja le spremljevalna ekipa. Upam, da se bo izšlo,« je dejal Aljoša, ki največje tekmece pri naslovu prvaka vidi v Aleksu Humarju, Darku Peljhanu (če bosta seveda nastopala na vseh dirkah DP), Janiju Trčku in Gregi Premrlu. Edina neznanka ostaja reli Croatia, saj se pokriva s hrvaškim prvenstvom, zato bo takrat Mitsubishija vozil Šebalj, Novak pa bo moral najeti drug dirkalnik. Zelo pestro bo tudi pri bratu Timu, saj bo s Škodo Fabio R2 peljal vse dirke pokala Mitropa do vključno Saturnusa (Rebenland, Lavanttal in Opatija), nato pa se bo pomeril na dogodku FIA Institute Academy (Basic Driving). »Kasnejše načrte bomo sproti prilagajali, želja pa je nedvomno ena dirka v pokalu Fiesta DMACK Trophy ali JWRC z dirkalnikom DS 3 R3T, čeprav so jasno največja ovira finance. Toda precej delamo na tem in upam, da nam uspe,« je dejal mladi Tim.
Apetiti so se povečali tudi ekipi MGM Racing, s pomočjo katere nastopa skoraj 25-letni Grega Premrl. Lani je imel spoznavno sezono z vrhunskim dirkalnikom DS 3 R3T, letos pa namerava nastopati na vseh dirkah državnega prvenstva, poleg tega ga pa mikajo tudi dirke pokala Mitropa in nekateri nastopi v pokalu Citroën Racing Trophy Italy. »Že lani sem dosegel nekaj odmevnih rezultatov, bil na koncu celo tretji v skupnem seštevku državnega prvenstva v reliju, zato letos stremimo še k boljši sezoni,« je dejal na predstavitvi v Logatcu. Poleg omenjenih dirk pa bo najbrž kar visoko tudi v tekmovanju FIA CEZ in FIA evropski pokal, saj veliko dirk DP in Mitrope šteje tudi za to razvrstitev. (AMr)