Peljhana verjetno ni potrebno posebej predstavljati: začel je leta 1990 kot sovoznik Miranu Kacinu, se kmalu preselil na vozniški sedež, dandanes pa ima z 48 leti v žepu že šest naslovov državnega prvaka v reliju. Zato ne preseneča, da bo spet sedel v konkurenčnem dirkalniku, saj načrtuje nastope na vseh dirkah slovenskega državnega prvenstva z atraktivnim dirkalnikom Volkswagen Polo NR4!
Kako opisati dirkalnik, ki bo imel nacionalno homologacijo? »Po zaslugi zveze AŠ2005, ki je sprejela pravilnike, bomo lahko tudi v Sloveniji videli dirkalnike z oznako NR4. To v mojem primeru pomeni karoserijo Pola WRC, ki ima lahko tehniko razreda N4 ali R4 (recimo od Mitsubishija Lancerja ali Subaruja Impreze), turbomotor pa bo imel 33-milimetrski omejevalnik pretoka zraka in okoli 330 'konjev'. Masa bo 1.280 kilogramov, štirikolesni pogon bo poskrbel za trakcijo, zavore so proste (z nekaj omejitevami), možnost je vgradnja tudi sekvenčnega menjalnika,« je dejal idrijski dirkač. Čeprav bodo dirkalniki videti tako kot tisti razreda R5 (ali še boljše), bodo imeli slabše podvozje.
In kakšna je razlika v ceni? »V primerjavi z dirkalnikom R5 je vsaj pol cenejši,« je še dodal, hkrati pa priznal, da bo nastopal na vseh dirkah slovenskega prvenstva v reliju in tudi na izbranih hrvaških dirkah. Kaj pa makadamske italijanske dirke, kjer je zadnja leta nastopal? »Tudi mogoče, vendar samo kot predvoznik, saj lahko s takim dirkalnikom nastopaš v Sloveniji, na Hrvaškem, na Portugalskem, v Španiji itd., ne moreš pa, vsaj zaenkrat, severno od Slovenije – in v Italiji,« je še pristavil.
Ker dirkalnike pripravlja tudi MPI Racing Technologies, ki sodeluje z različnimi drugimi podjetji (kot na fotografijah dirkalnika Škoda in Ford, ki jih je pripravilo poljsko podjetje Evolve Motorsport in predstavilo v Idriji), se pri nas zaradi stranke obeta še dodatni dirkalnik. Recimo Škoda …
Aljoša Mrak
foto: Uroš Modlic
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj