Rok Turk (Hyundai i20 Rally2) je z blestečo predstavo še petič zmagal v Železnikih, med dvokolesno gnanimi dirkalniki prva zmaga za Jana Medveda (Ford Fiesta Rally4).
Železniki so gostili četrti reli letošnjega državnega prvenstva. Deveto izvedbo relija je petič dobil Rok Turk s sovoznico Blanko Kacin (Hyundai i20 Rally2), ki je dobil sedem od devetih hitrostnih preizkušenj in zmagal z 59 sekundami prednosti pred Madžarom Martinom Lazslom (Škoda Fabia Rally2). Lazslo je bil tudi edini, ki je uspel na dveh popoldanskih preizkušnjah, ko je bil reli sicer že odločen, ugnati tudi Turka. Tretji je bil nemški princ Albert von Thurn und Taxis (Škoda Fabia R5).
Preberite še: To je razlog, zakaj se je Branko Oblak poslovil od svojih Mercedesev
Sledila so ostali hitri slovenski vozniki. Ob odsotnosti Marka Grossija, ki želi kupiti lasten dirkalnik R5, je bil tokrat drugi povratnik Boštjan Logar (Škoda Fabia R5). Logar je postavil osem drugih časov v slovenski konkurenci in se hitro učil dirkalnika R5 in napovedal, da se bo letos z njim prijavil še na reli Soška dolina. Za Turkom je zaostal dve minuti in 34 sekund. Tretji med Slovenci je bil Darko Peljhan (VW Polo Proto), četrti pa Aleš Zrinski (Ford Fiesta R5).
Med najbolj veselimi je bil v cilju Jan Medved (Ford Fiesta Rally4), ki je prvič zmagal v Diviziji 2. Medved je zelo odločno začel z relijem in podobno kot Turk svojo prednost zgradil že v uvodnih kilometrih relija. Grega Premrl (Peugeot 208 Rally4) ni imel pravega odgovora, vodilni v prvenstvu Mark Škulj (Ford Fiesta Rally4) pa je že na prvih dveh preizkušnjah moral voziti brez ene polosi. Drugo mesto je osvojil Premrl, tretje pa Nik Prunk (Peugeot 208 Rally4).
Med sovozniki je bila druga Rebeka Kobal, ki je tokrat brala zapiske Avstrijcu Ronaldu Stenggu (Opel Corsa Rally4). Do zadnje preizkušnje sta v skupni razvrstitvi vodila med dvokolesno gnano konkurenco, po težavah s prebito pnevmatiko ju je v zaključku ujel in prehitel Medved.
V diviziji III je bil tudi tokrat najuspešnejši Matic Humar (Renault Clio RS), ki pa se je moral za zmago pošteno potruditi. Po četrti preizkušnji je imel le 2,3 sekunde prednosti pred Jako Valantom (BMW M3), ki je nato prevzel vodstvo in imel že 26 sekund prednosti. Toda nato je moral Valant odstopiti in tako Humar, ki zanesljivo vodi v skupnem seštevku tega razreda, ni imel težav z zmago. V cilju je imel pol minute prednosti pred Davidom Pivkom (Renault Clio RS).
V diviziji I je na reliju pričakovano prevladoval Martin Čendak (Opel Adam cup), ki je vodil od prve hitrostne preizkušnje naprej. Dobil je vse hitrostne preizkušnje. Drugi je bil Franci Božič (škoda fabia), tretji pa Domen Slejko (Opel Adam cup).