Ta konec tedna se je na Hrvaškem odvijal 43. Ina Delta Rally 2017, ki je kljub dejstvu, da dirka ni veljala za slovensko državno prvenstvo, pritegnil veliko naših dirkačev. Na žalost sta odstopila Grega Premrl in Rok Turk, med boljše dirke pa je uprizoril Marko Grossi.
Konkurenca našemu Roku Turku s Peugeotom 208 T16 je bila kar huda, saj so se na startu pojavili J. Šebalj (Hyundai i20 R5), V. Prodan (Peugeot 208 T16), O. Bisaha (Ford Fiesta R5), P. Scharmach (Ford Fiesta R5), seveda pa ne smemo pozabiti na hitrega Madžara s hrvaško licenco K. Hidega (Mitsubishi Lancer EVO IX), ki bi na našem letošnjem reliju Velenje kmalu slavil. Toda pojdimo počasi.
Na že 43. reliju Ina Delta je šlo na začetku najprej bolje Turku, dokler ni na dirkalniku 208 T16 (katerega so tokrat pri OPV Racing Cars najeli pri italijanski ekipi Friulmotor) odpovedala skopka. Tako smo največ pričakovali od Grege Premrla, vendar je v želji priti med prvih pet zapeljal s ceste in precej poškodoval DS 3 R3T. "Želja biti čim hitrejši je bila velika, vendar se na žalost včasih tudi ne izide. Upam, da bomo dirkalnik popravili do relija za DP, ki bo konec meseca oziroma v začetku julija v Železnikih," je dejal Premrl, mi pa smo samo veseli, da se s sovoznikom nista poškodovala.
Po odstopu Turka in Premrla je odlično izkoristl svojo priložnost Marko Grossi, ki je s Citroenom C2 R2 na koncu pristal na odličnem četrtem mestu. Pa že prej je bil hitrješi do Premrla ... Čestitamo!
V skupni razvrstitvi je sicer zmagal Hidek, ki je bil tudi v Velenju na pragu zmage. Toda pred koncem relija so ga ustavili policisti, češ da je ogreval gume čez polno črto, zato je moral plačati kazen. Ker se s tem ni strinjal, mimogrede je obtožil tudi organizatorja priviligiranja domačega dirkača, je moral zadeve reševati kasneje na policiji. Ker je bil razočaran, saj si je zaradi časovnega pribitka izgubil dirko pri nas, je dejal, da nas ne bo več dirkal. Mi pa upamo, da se bodo razgrete glave kmalu pomirile, saj je Hidek dokazano zelo hiter.
Foto: Uroš Modlic
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?