Čeprav sta dvojec Primož in Anže Lemež s Toyoto Prius Plug In zmagala med novinarskimi posadkami, ju je napaka na prvi točnostni vožnji stala visoke uvrstitve.
Razočaranje v ekipi je bilo razumljivo, saj so bila pričakovanja visoka. »To, da nam nekaj dni pred samim relijem povedo, da ne bomo dobili potne knjige je nezaslišano. Že prej sem si sicer želel, da bi lahko preizkusil tekmovalno progo, vendar sem bil prepričan, da sva z očetom doma dobro opravila delo. Tako pa sva že na prvi preizkušnji dobila 3.860 kazenskih točk in za naju je bila dirka praktično končana. Pa ne samo za naju, za približno polovico posadk. Takoj se je videlo, kdo je »drgnil« na samo trasi in kdo ne. Poleg tega pa je bila še napaka v itinerarju. In če se prej nisi peljal po tej cesti, tega nisi mogel vedeti,« je bil razočaran Anže.
Veliko bolj pragmatičen je bil Primož.« Verjetno so se organizatorji za to odločili, da bi ločili »zrnje od plev«. S tem, da smo »pleve« mi amaterski vozniki. Na ta način pomagajo predvsem tovarniškim in profesionalnim moštvom ter domačinom, ki imajo več možnosti za trening, poleg tega pa neskončno boljšo opremo. Vendar pa se je tudi najina »ruska« taktika kar dobro obnesla. Seveda pa se bi še mnogo bolje, če bi res vsaj enkrat vozila po trasi rallyja in tu naredila meritve in jih uskladila z merami organizatorjev. Res škoda, da se je zgodil tak polom na prvi točnostni vožnji, drugače bi se lahko na koncu uvrstila okoli 10. mesta, kar pa bi bil glede na konkurenco odličen rezultat.«
Toyota Prius Plug In je imela porabo okoli 4 litre za 100 kilometrov, kar je bilo dovolj za zmago med novinarskimi ekipami, ki so prihajale iz Nemčije, Italije, Švice, Francije in seveda Slovenije.