Posadka Andrej Jereb in Miran Kacin bo znova premaknila meje slovenskega relija. Medtem ko sta lani relijsko raziskovala sever, jug in vzhod, bosta letos napadla zahod!
Lani je izolsko-idrijska posadka orala ledino slovenskega dirkanja s kar tremi nastopi na relijih svetovnega prvenstva. Jereb in Kacin sta nastopila na zasneženem Švedskem, se potila v Grčiji in uživala na hitri Novi Zelandiji. Rezultati, ki sta jih v Mitsubishiju Lancerju devete evolucije dosegla že v prvi sezoni, so za uvajalno sezono več kot spodbudni.
Deveto, enajsto in deseto mesto v PWRC-ju (Production World Rally Championship ? svetovno prvenstvo dirkalnikov skupine N) so tudi zaradi tehničnih težav z občutljivim dirkalnikom zavidanja vredni rezultati. Da lahko Jereba razglasimo kar za domačega relijskega Krištofa Kolumba, pričajo načrti za letošnjo sezono, v kateri bo kot prvi Slovenec odkrival ameriško celino. »Konec marca bova s sovoznikom Miranom nastopila v Argentini, nato pa bova zelo verjetno znova poskusila srečo na grškem makadamu, « pravi 34-letni Jereb, ki brez dvoma velja za enega najresnejših in najhitrejših dirkačev na sončni strani Alp.
Za omenjena dva nastopa se je dogovoril z italijansko ekipo Motoring Club, ki širšemu občinstvu ni tako poznana, čeprav je v 30-letnem delovanju sodelovala tudi z Mikko Hirvonenom in Jarijem-Mattijem Latvalo. V nasprotju z lanskim letom, ko je vrtel volan Mitsubishija, pa bo letos med dirkači PWRC-ja poskusil z vzdržljivejšo Subarujevo Imprezo STi.
»Da ne bi odkrivali Amerike in se podali v neznano z nepreizkušeno tehniko, bom nastopil s prejšnjo generacijo Impreze, saj je na dolgih relijih prav tako kot hitrost pomembna tudi vzdržljivost dirkalnika, « je dejal Izolčan in ob tem namignil na osnovne značilnosti argentinskega relija.
Med 27. in 30. marcem bo na sporedu 20 hitrostnih preizkušenj v skupni dolžini 352 kilometrov, skupna dolžina relija pa bo kar 1.642 kilometrov!
Aljoša Mrak, foto: moštvo