Sebastien Loeb je na letošnjem šestem reliju ponovno dokazal, da ni zaman trikratni svetovni prvak. Francoz je z zmago izenačil rekord Tommija Mäkinenea in v Argentini slavil trikrat zapored. Bo prihodnje leto zmagoval na drugih gumah?
Marcus Grönholm spet ni našel odgovora na prehitrega Sebastiana Loeba. Francoz je bil spet prehiter za vse in tako dokazal, da je C4 pri prečkanju znamenitih argentinskih rek vsaj toliko suveren kot predhodnica Xsara. Tako Xsara, s katero je Loeb osvojil vse tri naslove svetovnega prvaka, kot tudi C4, s katerim je Leob letos zmagal že na štirih relijih (Argentina je bila po Mehiki in Portugalski že tretja zmaga zapored), sta bila obuta v Michelinove gume (ali gume BFGoodrich, ki spadajo pod Michelinovo okrilje).
Kot kažejo zadnja dogajanja (Mednarodna avtomobilistična zveza je že za naslednjo sezono uzakonila enotne gume, torej gume enega proizvajalca za vse), bodo morali Citroëni naslednje leto zmagovati na drugih gumah. Trenutno kaže, da bo gumarski opremljevalec Pirelli, s katerim ima v zadnjih letih največ izkušenj Subaru. Pri Citroënu naj bi zaradi dogodkov, povezanih z gumami, razmišljali celo o odhodu s prvenstva. Javno sicer zagotavljajo, da bodo ostali do leta 2009, saj imajo do takrat pogodbe z dirkači.
Medtem ko večina proizvajalcev avtomobilov, ki nastopajo v reliju za SP, na svoje proizvode natika gume različnih proizvajalcev, je Citroën vezan na Michelin. Javnost se že sprašuje, kako bodo Francozi prodajali svoje produkte, zmagovali pa bodo (če bodo) na Pirellijevih gumah. Po mnenju Michelina je Pirellija izbrala komisija, ki je bila podkupljenja. Francozi napovedujejo tožbo, ki pa moštva spravlja v silno negotovost. Čez mesec ali dva bodo začeli razvijati dirkalnike za prihodnjo sezono, zato bi že takrat morali vedeti, v katerih obuvalih se bo dirkalo.
Loeb je po Argentini povečal prednost v skupnem točkovanju, Citroën pa med konstruktorji drži korak s Fordom. C4 je zelo vzdržljiv dirkalnik, kar ni ravno voda na Fordov mlin. Modri oval že pospešeno pripravlja Focusa WRC 2007. Z novim dirkalnikom bosta Hirvonen in Grönholm prvič dirkala na (za oba domačem) reliju po Finskem (od 3. do 5. avgusta). Subaruju tudi ne gre po načrtih, saj je Solberg zaradi pokvarjenega motorja obstal na progi. Reli po Argentini se sicer ni najbolje začel, saj so zaradi slabega vremena (onemogočen je bil prevoz opreme) odpovedali petkove hitrostne preizkušnje, pred sobotnimi pa so dirkači odpeljali le dva superspeciala.
Rezultati relija po Argentini:
1. Loeb/Elena (Citroën C4 WRC) 2.52:03, 8
2. Grönholm/Rautiainen (Ford Focus RS WRC 06) + 36, 7
3. Hirvonen/Lehtinen (Ford Focus RS WRC 06) + 2:15, 2
4. Latvala/Anttila (Ford Focus RS WRC 06) + 3:43, 0
5. H. Solberg/Menkerud (Ford Focus RS WRC 06) + 4:10, 1
6. Sordo/Marti (Citroën C4 WRC) + 4:23, 6
7. Atkinson/Prevot (Subaru Impreza WRC 2007) + 4:43, 4
8. Stohl/Minor (Citroën Xsara WRC) + 5:20, 2
SP v reliju za voznike:
1. Loeb 48, 2. Grönholm 45, 3. Hirvonen 36, 4. Sordo 22, 5. P. Solberg 16 …
SP v reliju za moštva:
1. Ford 81, 2. Citroën 72, 3. Stobart Ford 30, 4. Subaru 29, 5. Kronos Citroën 22
Mitja Reven, foto:? Moštva