Govorice postajajo vse glasnejše: Red Bull Media House naj bi postal nov medijski promotor svetovnega prvenstva v reliju.
Po propadu sodelovanja z North One Sport (oziroma CSI) se je FIA začela pogovarjati z novimi interesenti, med katerimi so bili najresnejši Red Bull Media House, Eurosport in nek južnoafriški konzorcij. Po katastrofalnem stanju, ko je FIA pritisnila na organizatorje dirk, da bi izdatno (so)financirali televizijske prenose, so očitno stopili na realna tla in se začeli resneje pogovarjati s podjetji, ki jim je to dnevni kruh.
Edini problem bi se lahko pojavil zaradi navzkrižja interesov, saj je Red Bull tudi pokrovitelj Citroënove ekipe. Šef omenjene ekipe Yves Matton tu ne vidi težav: "Red Bull Media House nima veliko skupnega z Red Bullom, ki je naš sponzor. Njihovo zanimanje za promocijo je lahko le dobro za avtomobilski šport, saj če se oni odločijo za investicijo, potem to ni le muha enodnevnica. Če bodo potrjeni, bodo prav gotovo dobro delali," je bil prepričljiv Francoz. (AM)
FOTO: Red Bull