Irska, Norveška, Ciper, Portugalska in Argentina so bili prvi reliji letošnje sezone, na katerih Super Seb ni poznal poraza. Nato je prišla Italija in z njo le četrto mesto, zatem pa še Akropolis in prva Loebova ničla. Hirvonen je kar naenkrat v igri za naslov.
Mikko Hirvonen, ki velja za najbolj pridnega dirkača, kar zadeva redno zbiranje točk, je prevzel vodstvo v šesti HP. Na njej je do takrat vodilni Hirvonenov moštveni kolega Jari-Matti Latvala naredil usodno napako, zaradi katere je izgubil tri minute in s prvega padel na 11. mesto.
Fordovci so bili zaskrbljeni, saj sta se pred sobotno dirko oba Citroënova dirkača uvrstila tik za Mikkom. Pričakovali so namreč, da bo Mikko v soboto kot prvi na cesti Sordu in Loebu čistil progo. Sardinija in zmaga Latvale ob podobnem scenariju je dala fordovcem nekaj upanja, da je branjenje prvega mesta možno povsem do konca.
A na uničujočem Akropolisu, ki s svojo vročino in peščeno traso, posuto z velikim kamenjem, ne prizanaša ne tehniki ne dirkačem, se je zgodilo presenečenje. Aktualni svetovni prvak Sebastien Loeb je preveč 'pokrajšal' enega izmed ovinkov in podobno kot Latvala na Portugalskem, le da je bil tu prepad precej manjši, zletel s ceste in se po nekajkratnem prevračanju ustavil s povsem zmečkanim C4 WRC.
Avtomobila ni bilo mogoče popraviti (posadka je najhujšo nesrečo zadnjih let preživela brez poškodb), tako da je Loeb prvič letos odstopil. »Karkoli se zgodi, bomo po koncu relija še vedno na prvem mestu točkovanja, « se je po napaki tolažil Loeb, ki pa ima le sedem točk prednosti pred zmagovalcem Akropolisa Hirvonenom.
Fordovci imajo, zahvaljujoč tretjemu mestu Latvale (z 11. na tretje se je prebil že v soboto), možnost tudi, da osvojijo moštveni naslov, Francozi pa bodo morali strniti vrste in se po nekaj napakah vnovič motivirati. V Grčiji so osvojili le peščico točk, saj je v soboto le dve HP za Loebom zaradi tehničnih težav odstopil tudi moštveni kolega Sordo, ki pa se je v nedeljo po uporabi pravila superally vrnil v reli.
Po seriji sobotnih odstopov se je na drugem mestu znašel Petter Solberg s Xsaro WRC, a na njegovo žalost mu je zaradi trdega grškega terena na predzadnji sobotni preizkušnji skozi pokrov motorja pogledalo vzmetenje in reli se je v soboto zvečer zanj končal, ker v moštvu niso imeli dovolj rezervnih delov.
Drugo stopničko je tako osvojil Citroënov mladinec Ogier. Reli je bil poln presenečenj tudi zaradi odstopov. Citroënov Novikov je presenečal z najhitrejšimi časi, na koncu pa sta z najboljšima uvrstitvama v karieri reli končala Al Kasimi in Villagr.
Prava senzacija je bil domačin Lambros Athanassoulas, ki je na reli prišel s povabilom in se s Fabio Super 2000 pripeljal kar na odlično osmo mesto in zmagal v skupini N.
Rezultati grškega relija
1. Hirvonen/Lehtinen (Ford Focus RS WRC 09) 4.09:42, 5
2. Ogier/Ingrassia (Citroën C4 WRC) + 1:12, 9
3. Latvala/Anttila (Ford Focus RS WRC 09) + 1:45, 0
4. Villagra/Diaz (Ford Focus RS WRC 08) + 3:48, 3
5. Rautenbach/Barritt (Citroën C4 WRC) + 3:59, 8
6. Al Qassimi/Orr (Ford Focus RS WRC 08) + 7:04, 3
7. Östberg/Unnerud (Subaru Impreza WRC 08) + 12:24, 9
8. Athanassoulas/Zakheos (Škoda Fabia Super 2000) + 12:47, 6*
* zmagovalec v prvenstvu PWRC
SP v reliju za voznike:
1. Loeb 55, 2. Hirvonen 48, 3. Sordo 31, 4. Latvala 25, 5. H. Solberg 21, 6. P. Solberg 20, 7. Wilson 15, 8. Villagra 14, 9. Ogier 13, 10. Rautenbach 7 …
SP v reliju za moštva:
1. Citroën 94, 2. Ford 79, 3. Stobart Ford 49, 4. Citroën Junior 24, 5. Munchi’s Ford 18
Mitja Reven, foto: Moštva
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec