Reli: Tim Novak z Oplom Adamom v mednarodno konkurenco

21. 2. 2016
Deli

Tim Novak in Uroš Ocvirk bosta v sezoni 2016 naredila velik korak naprej v svoji dirkaški karieri, saj sta se pridružila mladim talentom v nemškem pokalu ADAC Opel Rallye. Nov bo dirkalnik (pokalni Opel Adam) in nova bo večina dirk (razen dirke za svetovno prvenstvo v Nemčiji, na kateri sta nastopala že lani, in 3Stadte), vendar se izziva vseeno neizmerno veselita.

V Nemčiji ju čaka težko delo, saj je v pokal prijavljeno kar 16 mladih talentov, ki prihajajo iz sedmih različnih držav (Nemčija, Finska, Irska, Italija, Švedska, Češka in seveda Slovenija), zato je pokal kljub predznaku nemški zelo mednaroden. »V primerjavi z lani je prijavljenih dirkačev sicer manj, je pa zato zasedba zelo pisana. Za naju je prav gotovo pomemben podatek, da je večina novincev, zato smo si vsaj v startu približno enakovredni v smislu navajenosti na dirkalnik in predvsem poznavanju dirk. Toda s tekmeci se ne obremenjujem, midva bova poskrbela, da se bova kar najbolje pripravila in odpeljala vseh sedem relijev in z malo sreče bova tudi uspešna,« je dejal Tim Novak, ki bo šele julija dopolnil 22 let.

Koledar dirk je pripisan spodaj, prva dirka pa bo na sporedu že v začetku marca. »Uvodna preskušnja bo v okolici St. Wendla, torej v bistvu tam, kjer se odvija tudi nemški reli za svetovno prvenstvo. Zato nam je konfiguracija cest kolikor toliko poznana. Poleg relija za SP nam je poznana še dirka 3-Stadte, saj sva jo v preteklosti že odpeljala, vse druge pa so nam nove. Popis tras je precej omejen, zato si bom že doma pogledal kakšne posnetke iz notranjosti dirkalnika, da dobim pravi občutek. Že sedaj pa vem, da bo veliko hitrih ravninskih odsekov s križišči, zato upam, da velikih težav s prilagajanjem ne bova imela,« je še dejal.

Dirkalnik je Opel Adam, ki iz 1,6-litrskega atmosferskega motorja razvije 140 'konjev'. Menjalnik je 5-stopenjski sekvenčni, podvozje pa znamke Reiger, dirkalnik pa ima skupaj s posadko 1240 kilogramov. »Podvozje je dirkalno, vendar ni nastavljivo, edino, s čemur se bomo lahko poigrali je geometrija koles – pa še to je kar omejeno. Dirkalnika še nisem vozil, vendar ima po videnem sodeč zelo dobro lego na cesti, zato komaj čakam, da ga preskusim. Za naju bodo nove tudi gume, saj se v pokalu vozi znamko Michelin, za vsako dirko (razen SP) pa jih lahko porabimo največ šest novih. Najbolj pa sem vesel podatka, da so dirkalniki v pokalu res enaki, saj je tehnična komisija pri preverjanju zelo stroga. Naj se pokaže talent, ne pa da vedno zmagujejo tisti, ki imajo boljšo tehniko,« je poudaril študent strojništva.

»Ni skrivnost, da gremo v pokal z jasnim ciljem osvajati najvišja mesta. Tekmecev sicer ne poznam, vendar se bova z Urošem kar najbolje pripravila na vsak reli in zagrizeno odpeljala vsako hitrostno preskušnjo, zato sem prepričan, da bova hitro dokazala, da smo lahko tudi Slovenci hitri. Ker ekipa ostaja ista, torej idrijski IK Sport ter sovoznik Uroš Ocvirk, mi bo tudi malce lažje. Že sedaj pa obljubim, da bomo šli že od starta prve dirke na polno!«

Koledar pokala ADAC Opel Rallye:
03.-05.03.2016 ADAC Saarland-Pfalz Rallye
15.-16.04.2016 ADAC Hessen Rallye Vogelsberg
06.-07.05.2016 ADAC Mobil Pegasus Rallye Sulinger Land
15.-16.07.2016 S-DMV Thüringen Rallye
18.-21.08.2016 ADAC Rallye Deutschland (WRC, dvojna dirka (vsak dan po svoje))
30.09.-01.10.2016 ADAC Rallye Baden-Württemberg
21.-22.10.2016 ADAC 3-Städte-Rallye

Seznam prijavljenih v letošnji pokal ADAC Opel Rallye dobite na tej povezavi.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj