Reli: v Železnikih najhitrejši Jani Trček

26. 10. 2014
Deli

Društvo Omikron plus je po skoraj treh desetletjih vrnilo reli na Gorenjsko, točneje v Železnike. 1. Sprint Rally sicer ni veljal za državno prvenstvo, toda zmaga Janija Trčka pred domačinom Boštjanom Logarjem je bila vseeno sladka.

»Dirko sem vzel kot test dirkalnika Mitsubishi Lancer EVO IX, ki je v Idriji zatajil zaradi elektronike. Ker je le-ta enkrat delala, drugič spet ne, smo po popravilu potrebovali dober preizkus pred zadnjim relijem za državno prvenstvo, ki bo v začetku novembra v Poreču,« je dejal Jani Trček. Toda veselje od zmagi v Železnikih je bilo pristno, saj je odkrito priznal: »Domačin Boštjan Logar je na teh cestah hiter, pa tudi konfiguracija trase ne priviligira štirikolesnega pogona. Zato je treba kar tiščati, kar je za številne gledalce super. Pohvalil bi organizatorje, to je bil eden bolje organiziranih relijev zadnjih let, drugi si jih lahko vzamejo za zgled!« Če to reče Trček, ki po stažu že spada med staroste slovenskega dirkanja, potem mu lahko verjamemo. Odličen drugi je bil domačin Boštjan Logar, ki je z glasnim Citroënom C2 R2 Max ekipe Oktan Šport zaostal le za sedem sekund. »V desnem hardu, kot mi pravimo 180-stopinjskemu ovinku, mi je sredi ovinka očitno zaradi prevelike sile tako spodvilo levo zadnjo gumo, ki je nato tudi deloma spustila. Škoda, brez tega pripetljaja bi bil rezultat mogoče drugačen,« je kot pravi športnik v servisni coni razlagal Logar. No, da je bil prav on favorit dirke za gledalce je dokazovala že gneča pred njegovim boksom, čeprav se Trček s povprečno hitrostjo 85 kilometrov na uro na tem reliju ni ravno šalil. Tretji je bil Igor Žbogar, ki se je po vrnitvi v dirkanje do sedaj pojavljal le na domači dirki v Novi Gorici, očitno pa so ga zamikale tudi gorenjske ceste. Lepo je bilo slišati italijanskega Clia R3, kako poka pri vsakem prestavljanju. Borut Bratina s Citroënom C2 R2 sploh ni bil razočaran s četrtim mestom, saj je po dveh letih odstotnosti kar žarel za volanom. Upajmo, da za ponovitev ne bo spet čakal par let ...

Zelo zanimivo je bilo spet v diviziji I, kamor spadajo dirkalniki s prostornino motorja do 1.400 kubičnih centimetrov. Do četrte hitrostne preskušnje je prepričljivo vodil Martin Mlinar (MG ZR 105), ki si je nabral že več kot minuto prednosti, nato pa so se začele težave. Pred zadnjo je bil spredaj le še za 3,5 sekunde, nato pa je v zadnjih kilometrih relija odstopil. To je s pridom izkoristil Simon Rončel s Suzukijem Swiftom 1.3 GTi, ki je pred italijansko posadko Alessandro Cepek-Fabrizio Colja (MG ZR 105) slavil s prednostjo zgolj 1,9 sekunde! Bravo! Tretji je bil Matej Oblak, kar je dober rezultat za Renaultovega Twinga RS. Zanimivo, na dirki smo imeli tudi nekaj novincev, recimo posadko Marko Reja-Roko Štekar (Peugeot 106 S16), ki pa je na žalost odstopila zaradi odpovedi alternatorja. »Se zgodi,« je dejal vodja ekipe Aljoša Gregorič, ki je hkrati dodal, da so letos samo za njegov klub začeli dirkati kar trije novinci. To pa je dobra novica v teh finančno težkih časih.

1. Sprint Rally Železniki je vsekakor uspel, zato si lahko le želimo, da bo prihodnje leto že veljal za državno prvenstvo. (AMr)

FOTO: Uroš Modlic

Rezultati
1. Trček-Ošlaj SLO Mitsubishi Lancer EVO IX 35:27,8
2. Logar-Debeljak SLO Citroën C2 R2 Max + 7,0
3. Žbogar-Stanič SLO Renault Clio R3 + 2:37,2
4. Bratina-Vovk SLO Citroën C2 R2 + 2:37,2
5. Rončel-Bernik SLO Suzuki Swift 1.3 GTi + 4:16,6
6. Cepek-Colja ITA MG ZR 105 + 4:18,5
7. Oblak-Tavčar SLO Renault Twingo RS + 4:28,8
8. Lampe-Kožman SLO VW Polo 1.4 16V + 4:52,7
9. Podlipnik-Lesjak SLO Renault Clio 1.4 16V + 5:02,9
10. Fakin-Volčič SLO Zastava Yugo + 5:32,6

DIVIZIJA I:
1. Rončel-Bernik SLO Suzuki Swift 1.3 GTI 39:44,4
2. Cepek-Colja ITA MG ZR 105 + 1,9
3. Oblak-Tavčar SLO Renault Twingo RS + 12,2

DIVIZIJA II:
1. Logar-Debeljak SLO Citroën C2 R2 Max 35:34,8
2. Žbogar-Stanič SLO Renault Clio R3 + 1:36,3
3. Bratina-Vovk SLO Citroën C2 R2 + 2:30,2

Vsi rezultati

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja