Naslov je tokrat romal v roke ekipe Pesakrompir.
Že pred pričetkom zadnjega tekmovalnega vikenda se je vedelo, da bo ozračje napeto. Kar šest ekip je imelo pred zadnjo dirko možnost osvojitve pokala in glavne nagrade 5000 evrov.
Le 7 točk prednosti vodilni ekipi Pesakrompir Racing Program, ki deluje pod pokroviteljstvo Pleško Cars nikakor ni omogočilo brezskrbnega spanca. Še več, tik pred zdajci je svoj nastop moral odpovedati izkušeni ESET V4 Twingo prvak, Tomaž Trček. V njegov sedež je vskočil relist Grega Premrl, ki je nazadnje sedel v pokalnem Twingu junija 2018. Na drugi strani so konkurenčne ekipe izkoristile prve možnosti trackdayev za maksimalni trening pred velikim finalom.
Kvalifikacije so napovedale izjemno tesne boje. Prvo štartno mesto je za ekipo AMROP suvereno zagotovil mladi Nik Štefančič. Kar za sekundo je pobegnil ekipi Preša Cerklje. Tesno so sledili Bovi/Teca, Pesakrompir, Robida Team in Gostišče Barbara Team. Sobotnih kvalifikacij se ni uspela udeležiti ekipa Mixa Racing Team, kar jih je postavilo na zadnji startni položaj za nedeljsko dirko.
Finale
Dirka se je pričela po v popoldanskem času z nekaj zaskrbljenimi pogledi v nebo. Napovedan je bil dež, a duha ali sluha o njem ni bilo vse do konca dirke. Kot smo že navajeni, se je dirka pričela v norem tempu. Prve ekipe so se udarile, kot da je dirka dolga zgolj nekaj krogov. Še največ mest je izgubila ekipa Pesakrompir, ki se je držala druge skupine dirkalnikov okoli šestega mesta. V ospredju je prihajalo iz kroga v krog do nenehnih menjav vodilnega. Amrop je vse do intervencije prvega varnostnega avtomobila vodil, a nato so se začele težave.
Nik Štefančič je komentiral: “Dirka se je za nas začela dobro, po prvih dveh menjavah smo prišli nazaj v vodstvo, pri tretjem varnostnem vozilu pa je prišlo do nesreče, kjer sem poškodoval sprednji odbijač in optiko na sprednjih kolesih. Posledično sem moral v bokse. Ko smo se vrnili v dirko, smo bili že 6 krogov za vodilnimi.”
Ravno vodilni so zašli v težave, prišlo je do trkov in s tem so morali v bokse na popravila. Med drugim tekom dirke tudi Preša Cerklje in Robida Team. To jih je postavilo v nelagoden položaj in neusmiljen boj nazaj proti ospredju. Medtem je potiho in vztrajno napredovala srbska ekipa Mixa Racing Team. Slednja je zaradi neodpeljanih kvalifikacij dirko pričela z zadnjega mesta.
Postopoma so pridobivali mesto za mestom in na sredi dirke je bilo že jasno, da bi se utegnili za prva mesta boriti Mixa, hrvaški Europhone, Bovi/Teca, Gostišče Barbara in Pesakrompir. Z še nekajkratnim prihodom varnostnega vozila na stezo zaradi precej zvite pločevine so se karte dodobra premešale. Pri eni izmed menjav je ekipa Bovi/Teca nazadovala, kar so izkoristili konkurentje.
Ravno najbolje je v zadnjem delu dirke kazalo hrvaškemu Europhonu katerega sta lovila Mixa in Pesakrompir. Srbi so nujno potrebovali zmago za osvojitev prvenstva, medtem, ko je zadnji dolgi 'stint' pri ekipi Pesakrompir nadzoroval David Stušek.
Tik pred ciljem je še zadnjič močno počilo, zaradi česar so morali odstopiti vodilni Europhone, Robida in Cro Team. S tem se je odprla zmaga ekipi Mixa, drugo mesto Pesakrompirju in tretje odlično razpoloženi ekipi Alokes/Šeme. Dirka se je zaključila za varnostnim vozilom.
Ob osvojitvi naslova prvakov je David Stušek, ki je za dolenjsko ekipo odpeljal vse tri dirke povedal: “Močan pritisk konkurentov na stezi in strategiji je bil pričakovan. Tempo je bil zelo hiter, praktično smo odpeljali štiri ure sprint dirke. Kljub temu, da sem upal na to, da bomo bolj kot ne opazovalci dirke iz ležernega položaja, smo izvedli veliko prehitevalnih manevrov, ki pa so bili tako z naše strani kot tudi strani konkurentov spoštljivi in v duhu fair playa.”
Vodja zmagovalne ekipe zimskega Twingo pokala, Pesakrompir, Iztok Franko, je ob tem dodal: “Izjemna vožnja obeh voznikov, nedvomno. David je v Twinga prvič sedel šele lani. Hkrati je prvič v dirkalnik sedel poleti 2018. Na drugi strani je Grega Premrl vskočil direktno na štart dirke in svojo nalogo opravil več kot odlično in tako, kot smo si začrtali. Obema kapo dol za odlično odpeljano dirko in hvala še preostalim delu ekipe in sponzorjem brez katerih našega projekta #LETSRACE ne bi pripeljali tako daleč.“
Na stezi se je prvič pojavila tudi ekipa Bovha Racing Team, ki pooseblja bit dirkanja, ki ga neumorno pripravlja in organizira domžalska ekipa LEMA racing z Mirkom Marinškom na čelu. Gregor Bovha je ob zaključku dirke ves navdušen povedal:
“Predvsem smo šli na to, da preživimo in da vidmo cilj… Na rezultat bomo gledali prihodnjič, ko bo več treninga. Moramo vedeti, da smo bli vsi trije prvič na takšni dirki. Naš član Martin pa je celo prvič sedel v dirkalniku… Imel je zelo nehvaležno nalogo, saj sem ga porinil v pekel dirkanja, brez treninga.”
Dirko so sicer zaključili na 12. mestu. Nad razpletom dirke, prikazanimi ostrimi boji in veliko akcije pa je bil zadovoljen tudi Marinšek, alfa in omega slovenskega pokalnega dirkanja na krožnih dirkah.
Dirka – po 4 urah:
- Mixa Racing Team (95 krogov)
- Pesakrompir Racing Program
- Alokes/Šeme
- Gostišče Barbara
- Preša Cerklje
- Bovi/Teca
- Europhone
- AMROP (naj. krog dirke: Nik Štefančič, 2:00.552)
- Robida Team
- Cro Team
- Quat Cuiun
- Bovha Racing Team
- I Fantastici
- EVA RACERace 4 Fun
Končno točkovanje Twingo Winter Series (2019/20):
- Pesakrompir Racing Program 55
- Mixa Racing Team 50
- Preša Cerklje 35
- AMROP 34
- Robida Team 30Bovi/Teca 29
Besedilo: Pesakrompir
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem